הרמטכ"ל בלבנון: "תקפנו את מערכת הבנקאות של חיזבאללה, שמקבלת כסף מאיראן"

רב-אלוף הרצי הלוי קיים הערכת מצב וסיור בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון • "כל הדבר הזה בסוף מביא למענה משלים כולל גם מול איראן שבסופו של דבר מממנת, שולחת לפה אמל״ח, שולחת אנשים"

הרמטכ"ל בלבנון. צילום: דובר צה"ל

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי קיים היום (ב׳) הערכת מצב וסיור בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, מפקד אוגדה 98, תת-אלוף גיא לוי ומפקדים נוספים.

הרמטכ"ל הודיע: ״תקפנו קרוב ל-30 מטרות בכל רחבי לבנון -  סוג של מערכת הבנקאות של חיזבאללה, ׳קראצ׳ אלחסן׳, שהיא מקבלת את הכסף מאיראן, היא מלווה והיא בסוף מממנת את הטרור של חיזבאללה. אנחנו תוקפים בביירות שכבת פו״ש בכירה, ואתם מטפלים פה בשכבת פו״ש הזוטרה יותר, וכל הדבר הזה בסוף מביא למענה משלים כולל גם מול איראן שבסופו של דבר מממנת, שולחת לפה אמל״ח, שולחת אנשים".

הרמטכ"ל בלבנון, צילום: דובר צה"ל

התייחס למותו של אל"מ אחסאן דקסה: "תדעו שמעל אנחנו מתעסקים גם עם הדבר הזה. אנחנו איבדנו אתמול מח״ט, את אחסאן דקסה, מח״ט 401. אני ראיתי אותו מרחוק, מקבל פיקוד ברפיח על החטיבה תוך כדי לחימה, בקשר על הטנק, מפקד על החטיבה ובאמת פגשתי אותו כמה וכמה פעמים, כל הפעמים ברפיח, ובאמת בצורה מאוד מאוד מרשימה. אני יודע שאחסאן היה מפקד מאוד מאוד מקצועי, מאוד רציני, פיקוד מלפנים כמו שצריך זה דוגמא ומופת לחיקוי״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר