תיעוד דרמטי מחיסול סינוואר: איבד את ידו וניסה להפיל את הרחפן עם מקל

בהצהרת דובר צה"ל, הוא חשף כי סינוואר "התחבא במרחב שכוחותניו כיתרו, לא ידענו שהוא שם. הוא היה שם עם אפוד, אקדח ו-40 אלף שקל" • בסרטון שפרסם, מנהיג חמאס נראה יושב על ספה בתוך מבנה הרוס, כשהוא קולט את הרחפן הישראלי הוא מנסה להשליך לעברו מן חתיכת עץ

תיעוד מרחפן צה״ל בו נראה יחיא סינוואר ברגעים לפני חיסולו

דובר צה"ל בהצהרתו עם פרטים חדשים ותיעוד מחיסול סינוואר: "הוא התחבא במרחב שכוחותניו כיתרו, לא ידענו שהוא שם. הוא היה שם עם אפוד, אקדח ו-40 אלף שקל. הוא איבד את ידו מירי וניסה להשליך מקל אל עבר הרחפן".

בסרטון שפרסם, מנהיג חמאס נראה יושב על ספה בתוך מבנה הרוס, כשהוא קולט את הרחפן הישראלי הוא מנסה להשליך לעברו מן חתיכת עץ.

דובר צה"ל בהצהרתו: "לוחמי צה"ל ושב"כ פעלו במשך חודשים להבאת מודיעין על מנת לחסל את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס ואחד ממייסדי הזרועה הצבאית", אמר הערב הגרי. "סינוואר התחבא במרחב שכוחותינו כיתרו לאורך תקופה ארוכה. אנחנו לא ידענו שהוא שם, אבל המשכנו לפעול בנחישות. הכוחות איתרו את סינוואר עם אפוד, אקדח ו-40 אלף שקל במזומן. הוא ברח וכוחותינו חיסלו אותו".

החפצים של סינוואר: זה מה שהלוחמים מצאו ליד גופתו, צילום: ללא קרדיט

"לא היו חטופים עם המחבלים שחיסלנו", הבהיר הגרי. "הכוחות סורקים כעת במרחב ונוהגים בזהירות המתבקשת". בנוגע להימצאות סינוואר במנהרה ברפיח שבה אותרו גופותיהם של ששת החטופים שנרצחו בשבי, הוסיף: "לאחר בדיקה שנערכה אנחנו יכולים לאשר שה-DNA של סינוואר נמצא במנהרה תת-קרקעית, כמה מאות מטרים מהמנהרה שבה נרצחו החטופים".

 
"ידענו מה המיקום המוערך של סינוואר לאורך זמן חרף מידור גבוהה שהפעיל חמאס לגביו", אמרו בצבא, "ידענו שהיה גם ברפיח ועסקנו במיצוי התת-קרקע ברפיח כדי להבין היכן הוא".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר