סימני שבירה בחיזבאללה? "כולם ברחו אחרי החיסול של נסראללה"

במהלך פעילות צה"ל בלבנון נתפסו שלושה מחבלים מכוח רדואן שהסתתרו בפיר תת קרקעי • בנוסף לכך, בחקירתו של מחבל חיזבאללה שנתפס בשבוע שעבר הוא הודה כי מחבלים רבים ברחו מהשטח • "הם ברחו כי פחדו מצה"ל"

תיעוד מתוך חקירתו של מחבל חיזבאללה שנעצר בדרום לבנון: ״כולם ברחו. אחרי החיסול של נסראללה" // דובר צה"ל

כוחות צה"ל עצרו שלושה מחבלים מ'כוח רדואן' של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. הפעולה התרחשה במהלך פעילות של גדוד 13 בחטיבת גולני במרחב.

במהלך הפעילות, אותר פיר תת-קרקעי בתוך מבנה ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה. הכוחות כיתרו את המבנה, בו התבצרו שלושה מחבלים מ'כוח רדואן'. לצד המחבלים נמצאו אמצעי לחימה רבים וציוד לשהייה לזמן ארוך.

הפיר בו נמצא מחבלי כוח רדואן, צילום: דובר צה"ל

לאחר שהמחבלים נכנעו, הם נלכדו, נעצרו ונחקרו על ידי חוקרי שטח של יחידה 504. בהמשך, הובאו למתקן כליאה להמשך חקירה בשטח הארץ.

בנוסף, בסוף השבוע שעבר, במהלך פעילות נוספת במרחב דרום לבנון, נעצר מחבל נוסף בשם וודאח כאמל יונס. הוא נמצא במרחב תת-קרקעי עם פיר יציאה סמוך.

בחקירתו, יונס סיפק מידע מעניין על המצב בחיזבאללה. לדבריו, "כולם ברחו, כל הארבעה (מפקד האזור וסגנו), מההתחלה הם כבר ברחו". ביחס ל'כוח רדואן' אמר: "הם קטני אמונה, אנשים בלי דת, נכנסו לקבל כסף וזהו, ברחו כי פחדו מצה"ל... הם תכננו להגיב למתקפה, להתקדם לגליל, אבל אחרי החיסול של חסן נסראללה לא ראו אף אחד מהם".

חקירת מחבל חיזבאללה,
שלושת מחבלי כוח רדואן שנתפסו בלבנון, צילום: דובר צה"ל

כוחות צוות הקרב החטיבתי של גולני ממשיכים בפעילות במרחב, מאתרים אמצעי לחימה ומשמידים תשתיות של ארגון הטרור חיזבאללה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר