שר הביטחון גלנט בתצפית על דרום לבנון: ״גם לאחר יציאת כוחות צה״ל לא נאפשר את חזרת חיזבאללה לכאן״ // אלעד מלכה

גלנט בגבול הצפון: "גם אחרי יציאת הכוחות, לא נאפשר את חזרת המחבלים לכאן"

בשיחה עם לוחמי מילואים בגבול הצפון, אמר שר הביטחון כי "כל קו הכפרים הראשון של חיזבאללה פרוס לפנינו, כל אחד ואחד מהם הוא יעד צבאי ומוצב תת-קרקעי עם הרבה מאוד מנהרות ואמל"ח, צה"ל משמיד עכשיו יעד אחר יעד" • גלנט ביקר בגבול לבנון, וקיים תצפית והערכת מצב עם מפקד אוגדה 91 תת-אלוף שי קלפא

[object Object]

שר הביטחון גלנט הגיע היום (ראשון) לגבול לבנון, שם קיים תצפית והערכת מצב עם מפקד אוגדה 91 תת-אלוף שי קלפר. "קו הכפרים הראשון הוא יעד צבאי של חיזבאללה, עם אלפי נשקים וטילים ומאות מנהרות", אמר גלנט, והדגיש: "המקומות האלה יושמדו, וגם לאחר יציאת כוחות צה״ל לא נאפשר את חזרת חיזבאללה לכאן".

גלנט: "לא נאפשר את חזרתם של המחבלים אל תוך המקומות האלה", צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בהמשך, השר גלנט שוחח עם מפקדי ולוחמי מילואים שהוקפצו לגזרה ולוחמים תחת אוגדה 91. השר עמד על הצורך להמשיך ולייצר את התנאים הביטחוניים להשבתם של תושבי הצפון לביתם בביטחון.

בסיום הביקור אמר שר הביטחון: "בתצפית שקיימתי עכשיו רואים ממש פרוס לפנינו את כל קו הכפרים הראשון של חיזבאללה. מה שמאפיין את המקומות האלה, זה שכל אחד ואחד מהם זה יעד צבאי ומוצב תת-קרקעי עם הרבה מאוד מנהרות, עם אמצעי אמל"ח, מצאו פה מאות RPG, מקלעים, טילי נ"ט, ואת כל הדברים האלה צה"ל משמיד עכשיו, יעד אחר יעד, מתחת לאדמה ומעל לאדמה״.

״הנחיתי את כוחות צה"ל מהמטה הכללי ומטה שכל מקום כזה לא רק שיושמד, אלא שלא נאפשר את חזרתם של המחבלים אל תוך המקומות האלה. זה הדבר החיוני על מנת לשמור את ביטחונם של תושבי הצפון. הפעולה של צה"ל היא עוצמתית, חזקה מאוד, אנחנו פועלים בכל עומק השטח, השמדנו תשתיות בביירות, בבקאע ובכל רוחב לבנון ועכשיו בקו המגע, ואנחנו נמשיך את הפעולה הזאת עד שנגיע להישג המבצעי הנדרש".

גלנט הגיע לגבול הצפון, שם קיים תצפית והערכת מצב עם מפקד אוגדה 91,

שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות כוחות האוגדה בהגנה ובהתקפה בדגש על התקדמות הפעילות הקרקעית לאיתור והשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה בדרום לבנון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו