הותר לפרסום: סמ״ר איתי פוגל נפל בקרב בדרום הרצועה

איתי פוגל בן 22, מיקיר, מפקד טנק בגדוד 46 • בן דודו אלקנה נבון נפל רק לפני מספר שבועות גם הוא במהלך פעילות מבצעית בג'נין

סמ"ר איתי פוגל. צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום היום (שישי) את שמו של חלל צה"ל שנפל בקרב בדרום רצועת עזה: סמ״ר איתי פוגל בן 22, מיקיר, מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401).

איתי הותיר אחריו הורים, יואב ויעל, וארבעה אחים. בן דודו אלקנה נבון נפל רק לפני מספר שבועות גם הוא במהלך פעילות מבצעית בג'נין. 

יו"ר הישוב אלחנן סבתי: "ערב יום הכיפורים היישוב שלנו סופג היום את האבידה השניה שלו במלחמת הקיום של מדינת ישראל. אנו כואבים והמומים ונמשיך לחבק את המשפחה".

הרב אהרון כהן רב הישוב יקיר: "הארי שבחבורה, בחור מלא באהבת ישראל, מלא בתורה, מלא בגבורה, כל השאיפות שלו בחיים היו לעשות טוב לעם ישראל ותורת ישראל".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: "משפחת השומרון כולה אבלה על לכתו של איתי, מטובי בניה של הארץ, ערב יום הכיפורים, אבדה כל כך גדולה, הלב מסרב להאמין. איתי היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, מתנדב, מסור, אכפתי, תרם מעצמו, תושבי השומרון, עובדי המועצה, מחבקים את המשפחה ואת הישוב יקיר שסופג אבדה שניה במלחמה הקשה הזו. נהיה לצידם בכל מה שיזדקקו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר