הותר לפרסום: שלושה לוחמי צה"ל נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה

צבי מתתיהו מרנץ מבנימין, אורי בורנשטיין ממורשת ונתנאל הרשקוביץ, תושב נחושה, נפלו בקרבות בעזה

מימין: אורי משה בורנשטיין, צבי מתתיהו מרנץ ונתנאל הרשקוביץ. שלוש לוחמי צה"ל במילואים שנפלו ברצועת עזה. צילום: .
צה"ל התיר לפרסום הערב (חמישי), את דבר נפילתם של שלושה לוחמי צה"ל במילואים בקרבות בצפון רצועת עזה: רס״ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין, רס״ן (מיל׳) נתנאל הרשקוביץ, רס״ר (מיל׳) צבי מתתיהו מרנץ. ככל הנראה שלושת הלוחמים נפגעו ונהרגו מפיצוץ מטען במהלך התמרון בג'באליה. 
 
שלושת הנופלים היו בוגרי ישיבות הסדר. רס״ר אורי משה בורנשטיין בוגר ישיבת ההסדר אור וישועה, רס״ן נתנאל הרשקוביץ בוגר ישיבת ההסדר שעלבים ורס״ר צבי מתתיהו מרנץ בוגר ישיבת ההסדר שדרות.
 
רס״ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין בן 32, ממורשת, מפקד אכזרית ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ׳בני-אור׳ (460), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
 
אורי משה בורנשטיין. נפל בצפון רצועת עזה. התגורר בלוד ולמד הנדסת מכונות באריאל, צילום: .

בעיר לוד ביכו את נפילתו. אורי, במקור מהישוב מורשת, התחנך במכינה הקדם צבאית "מעוז" בלוד, ובשנים האחרונות התגורר בשכונת נוה זית כסטודנט להנדסת מכונות באריאל, בפרויקט "תוצרת הארץ".

בישיבה בה למד פרסמו הודעת אבל: "ברוך דיין האמת, חברנו, בוגר הישיבה מחזור י', בצער רב ובכאב עצום אנו מודיעים על נפילתו בקרב של אורי בורנשטיין הי"ד, בנם של דליה ואבי". לווייתו של אורי בורנשטיין תתקיים הערב (חמישי) בשעה 23:00 בהר הרצל. הסעה תצא מבית המשפחה ביישוב מורשת בשעה 19:45.

"הלב שלי, הגבר של החיים שלי נהרג"

רס״ר (מיל׳) צבי מתתיהו מרנץ, בן 32, מבני אדם, מפקד כיתה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ׳בני-אור׳ (460), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. צבי, תושב היישוב "בני אדם" בבנימין, בן 32 בנופלו, הותיר אחריו את אשתו טל ושלושה ילדים: עומר (7), אופיר (4), נאיה (1).

בפוסט שפרסמה אשתו באינסטגרם היא כתבה: "צבי שלי, הלב שלי, הגבר של החיים שלי נהרג".

סטורי שהעלתה טל, אשתו של צבי מתתיהו מרנץ, צילום: .

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "המומים וכואבים את נפילתו של צבי. אבא לילדים קטנים שיצא להילחם על תקומת עם ישראל ולנצחון על אוייבנו. אנחנו עוטפים את טל היקרה ואת הילדים הרכים. עם ישראל ילחם בגבורה עד הניצחון". הלוויה תיערך הלילה בשעה 1:00 בהר הרצל בירושלים.

במועצה אזורית גוש עציון השתתפו בצער המשפחה המתגוררת באלון שבות, שם גדל צבי מתתיהו מרנץ, בנם של שלמה ומינה. אוטובוס המשפחה ייצא להלוייה מביתם דרך השער הישן של הישוב בשעה 23:00. המועצה הזמינה את הציבור לעמוד לצידי הדרך עם דגלי ישראל.

נתנאל הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים

רס״ן (מיל׳) נתנאל הרשקוביץ בן 37, מירושלים, סגן מפקד פלוגה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ׳בני-אור׳ (460), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

ביישוב הודיעו על דבר מותו. "ברוך דיין האמת, בצער רב ובכאב עצום, התבשרנו על נפילתו בקרב של נתנאל הרשקוביץ הי"ד, תושב נחושה. ‏קהילת נחושה אבלה ומשתתפת בצערה של משפחת הרשקוביץ, האישה לירון, והילדים נועם, איתמר ואורי". ביישוב ביקשו מהמנחמים שלא להגיע כעת לבית המשפחה. ‏על פרטי ההלוויה תצא הודעה נפרדת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר