גלנט: "התקיפה באיראן תהיה מדויקת ומפתיעה, הם לא יבינו מה קרה"

שר הביטחון השווה את המתקפה הצפויה לזו של האיראנים, עליה אמר: "ההתקפות האלו היו אגרסיביות, אבל ההתקפות האלה נכשלו כי הן לא היו מדויקות"

גלנט. צילום: שירה קינן

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (רביעי) לביקור ביחידה 9900 של אגף המודיעין, המשמשת לאיסוף מודיעין חזותי. שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות היחידה להכנת התקיפות האחרונות בלבנון, ועמד על המוכנות לקראת התקיפות הצפויות בזירות המלחמה השונות.

גלנט אמר לאנשי יחידה 9900: "הרבה הערכה על מה שהיחידה וכל המערך עושים, הדברים הם מאוד מאוד מרשימים. למעשה, אנחנו בזכותכם רואים את כל המזרח התיכון – איראן, לבנון, סוריה, תימן, עיראק וכל מקום אחר, אנחנו רואים בדיוק ובצורה מאוד מאוד ממוקדת כל מקום שאנחנו רוצים״.

"לא מדויקת", המתקפה האיראנית, צילום: רויטרס

עוד הוסיף גלנט: "אתם ראיתם את ההתקפות שהאיראנים תקפו אותנו לפני זמן קצר, ההתקפות האלו היו אגרסיביות, אבל ההתקפות האלה נכשלו כי הן לא היו התקפות מדויקות. חיל האוויר לא נפגע, כל המסלולים פועלים, הרציפות נשמרת, אף מטוס לא נפגע ואף חייל לא נפגע ואף אזרח לא נפגע".

"לעומת זאת, כאשר אנחנו מדברים על היכולות שלכם, של צה"ל, של אגף המודיעין ושל חיל האוויר וכל המערכת כולה - הדיוק בנקודות השונות הוא מאוד מאוד ממוקד, היכולת לתקוף היא יכולת מאוד חזקה וכמו שעשינו עד עכשיו במלחמה בכל הגזרות האחרות - מי שתוקף אותנו יפגע וישלם מחיר. התקיפה שלנו תהיה קטלנית, מדויקת ובעיקר מפתיעה, הם לא יבינו מה קרה ואיך קרה, הם יראו את התוצאות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר