מופע אימים של המפכ"ל בזירת הפיגוע, שטען: "כנראה שזה מה שנגזר עלינו בתקופה הזו"

רנ"צ דני לוי הגיע לאחת מזירות הפיגוע שאירע בחדרה וסיפק אמירות מקוממות על הדיווחים הראשוניים לפיהם עבדו והשלמה עם המצב הקיים אודות הפיגועים בישראל • על פעילות המשטרה בימים אלו: "יש הרבה ניסיונות להוציא פיגועים, צריך להבין שאנחנו לא עובדים בחממה"

המפכ"ל דני לוי בזירת הפיגוע בחדרה. צילום: ללא

מוקדם יותר היום (רביעי), אירע פיגוע דקירה בחדרה בארבע זירות שונות, כאשר המחבל עבר בין רחובות העיר ופצע שמונה אנשים, בהם אחד במצב אנוש. מפכ"ל המשטרה, דני לוי הגיע לאחת מזירות הפיגוע וסיפק הצהרה בה התייחס לתפעול האירוע על ידי המשטרה, הדיווחים הראשוניים ואמירה מקוממת אחת - פיגועים אלו נגזרים עלינו בתקופה הזו.

הודעתו של המפכ"ל דני לוי: "משטרת ישראל בימים האלה מתוחה מקצה לקצה. שוטרינו נמצאים בכל מקום. היום הייתה תגובה להרבה זירות. הבאנו לנטרול המחבל וסיום האירוע".

הפיגוע בחדרה, צילום: ללא קרדיט

לאחר מכן אמר שבעצם בתקופה זו, פיגועים כאלה לא יכולים להמנע: "כנראה שזה מה שנגזר עלינו בתקופה הזו. אנחנו פזורים בכל הגזרות כדי למנוע אירועים כאלה. יש הרבה ניסיונות להוציא פיגועים. צריך להבין שאנחנו לא עובדים בחממה".

אירוע הדקירה, הוכרז כפיגוע על ידי המשטרה לאחר זמן ממושך, בו הוכרז על ידי המשטרה כ"ככל הנראה אירוע פלילי": "בהתחלה קיבלנו דיווח על דקירות באירוע פלילי וברגע שהבנו שזה פיגוע טיפלנו בהתאם. אנחנו עובדים כדי להבין מי המחבל ונבוא חשבון עם כל מי שקשור למחבל. מי גרם לו לעלות על אופנוע ולפגוע באזרחים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר