אזעקות במרכז כתוצאה מירי חיזבאללה; צה"ל תקף מפקדות מודיעין ואתרי שיגור בלבנון

אזעקות נשמעו ברחבי גוש דן • צה"ל תקף במהלך היום מעל 70 מטרות של ארגון הטרור בלבנון • בין המטרות שתקפו מטוסי הקרב של צה"ל בדרום לבנון ובבקאע הן אתרים לייצור אמצעי לחימה, אתר שיגור ותשתיות צבאיות נוספות

תקיפות צה"ל בביירות, הערב. צילום: רויטרס

בסופו של יום מתוח בו מציינים שנה לתחילת המלחמה שכלל שיגורים לרחבי הארץ ותקיפות צה"ל בלבנון, מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונת אגף המודיעין תקפו מפקדות של מטה המודיעין של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ביירות. שהובילו לשיגורים לעבר גוש דן בעקבות חמישה שיגורים מחיזבאללה.

דובר מד"א, זכי הלר: בהמשך לאזעקות האחרונות שנשמעו במרכז הארץ, בשלב זה במוקד 101 של מד"א לא התקבלו דיווחים על נפגעים, צוותי מד"א יצאו לסרוק מקומות בהם התקבלו דיווחים על חלקי יירוט שנפלו, והוזנקו לטפל במספר אנשים שנחבלו בדרך למרחב המוגן ובכאלה שלקו בהתקף חרדה"/

בשעות הבוקר, מטוסי הקרב תקפו מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון ובבקאע, בהן אתרים לייצור אמצעי לחימה, אתר שיגור ותשתיות צבאיות נוספות.

ביירות, לבנון, הבוקר, צילום: Getty Images

בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו לאורך היום בהכוונת פיקוד הצפון למעלה מ-70 מטרות טרור בהן מבנים צבאיים, משגרים, אתרי פיקוד ושליטה ומחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה בדרום לבנון. מוקדם יותר היום, דובר צה"ל בערבית הזהיר את תושבי לבנון מפני מתקפה ימית של צה"ל. "למען ביטחונכם, הימנעו משהייה בים או בחופים החל מעכשיו ועד להודעה חדשה. בזמן הקרוב, צה"ל יפעל בגזרה הימית כנגד ארגון הטרור חיזבאללה. צה"ל אינו מעוניין לפגוע בכם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר