דיווח: סינוואר מוקף בעשרים חטופים ונושא עימו דינמיט במשקל של כ-25 ק"ג

הצהובון הבריטי דיווח כי מנהיג חמאס "נושא תיק מלא דינמיט ומקיף את עצמו ב-20 חטופים כדי למנוע מצה"ל להרוג אותו" • בדיווח שהתפרסם באתר ה"דיילי מייל" מצוטט חוקר שב"כ שמסר: "הוא חולם להישאר מנהיג חמאס בעזה וחולם על הטבח הבא - חייבים לחסל אותו"

סינוואר במנהרות . צילום: דובר צה"ל

הצהובון הבריטי "דיילי מייל הבריטי" מדווח היום (שני) כי מנהיג חמאס יחיא סינוואר "נושא תיק מלא בדינמיט במשקל של כ-25 קילוגרמים ומקיף את עצמו ב-20 חטופים כדי למנוע מישראל להרוג אותו".

תיעוד מתוך מנהרה ובו ניתן לראות את מנהיג חמאס יחיא סינוואר נמלט | דובר צה"ל

בדיווח שהתפרסם באתר של ה"דיילי מייל", מצוטט מיכאל קובי, חוקר שב"כ לשעבר, אשר טוען שבעדות המצולמת האחרונה של סינוואר, זו שצולמה במנהרות שבה הוא נראה צועד כשלושה ימים לאחר הטבח יחד עם אשתו ושלושת ילדיו, הוא נושא עימו "תיק שבתוכו יש כ-25 קילוגרמים של דינמיט".

קובי טוען בכתבה כי "לישראל היו כמה הזדמנויות לחסל את סינוואר, אבל יש הבנה שאם יהיה ניסיון לחסל אותו הוא יהרוג את כל החטופים סביבו". קובי הוסיף כי "סינוואר לעולם לא ייכנע. הוא חולם להישאר מנהיג חמאס בעזה. הוא חושב עכשיו על הטבח הבא. חייבים להרוג את האיש הזה".

תיעוד המנהרה בה נרצחו ששת החטופים, צילום: דובר צה"ל

ה"דיילי מייל" ציטט מקורות ישראלים שמסרו כי "סינוואר ואחיו מוחמד הצליחו להתחמק עד כה מתקיפות אוויריות של חיל האוויר, תוך ניצול רשת מנהרות סבוכה שנבנתה ברצועת עזה ומשמשת להם מחסה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר