תכננו פיגוע בטווח המיידי: לפחות 12 מחבלים חוסלו בתקיפה בטולכרם

צה"ל אישר כי לצד חיסול ראש תשתית חמאס בתקיפה האווירית, חוסלו גם מחבלים השייכים לחמאס ולג'יאהד האסלאמי • כלל המחבלים עסקו בייצור מטענים וסייעו לפעיליות טרור נגד מדינת ישראל וכוחות הביטחון

דיווחים פלשתיניים: צה"ל תקף אווירית במחנה הפליטים של טולכרם// רשתות ערביות

כוחות הביטחון הודיעו היום (שבת) כי בתקיפה האווירית בטולכרם ביום חמישי האחרון חוסלו לפחות 12 מחבלי חמאס וג'יהאד אסלאמי. כמו כן, במתקפה חוסלו גם ראש תשתית חמאס בטולכרם ומחבל נוסף השייך לג'יאהד האסלאמי.

רגעי התקיפה במחנה הפליטים בטולכרם

כאמור, לצד חיסולם של זאהי יאסר עבד אלראזק עופי, ראש תשתית חמאס בטולכרם וג'ית רדואן, מחבל בהתארגנות הטרור של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, צה"ל אישר כי בתקיפה חוסלו לפחות עוד עשרה מחבלים – תשעה מתוכם שייכים לחמאס.

בהכוונה מודיעינית תקפו מטוסי חיל האוויר בעיירה הפלשתינית וחיסלו כ-12 מחבלים. בין המחוסלים: מג'די סאלם, איימן טנגי, באסל נאפע, אחמד גמאל עובאייד, עצאם קוזח, אתיר מגדי חסין אל לואיסי, אנואר מוחמד מוסא מסימי, מחמוד חרויש ומאמון ענבץ וכן המחבל, רכאן בלאל, המשויך לג'יהאד האסלאמי פלשתיני. כלל המחבלים עסקו בייצור מטענים וסייעו לפעיליות טרור נגד ישראל וכוחות הביטחון.

תקיפה מעל טולכרם, צילום: רשתות ערביות

מתחילת המלחמה תקף חיל האוויר מספר חוליות של מחבלים ביהודה ושומרון. הרשות הפלשתינית גינתה את המתקפה. בלשכת אבו מאזן אמרו כי תקיפות מעין אלו "יגררו את האזור למערבולת נוספת של אלימות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר