חסן ג'עפר קסיר. צילום: רשתות ערביות

דיווח: חתנו של נסראללה חוסל בדמשק

חסן ג'עפר קסיר חוסל בתקיפת דירה בבירת סוריה, כך מדווחת התקשורת הערבית • מדובר בקרוב משפחתו של ג'עפר קסיר, מפקד יחידה 4400 בחיזבאללה שחוסל בדאחייה אתמול • לדברי מקור צבאי סורי, התקיפה הובילה למותם של שלושה הרוגים אזרחים לפחות, שלושה פצועים והרס רב שנגרם במקום

[object Object]

התקשורת הערבית מדווחת הערב (רביעי) כי בדמשק חוסל חסן ג'עפר קסיר, חתנו של נסראללה. מדובר בקרוב משפחתו של ג'עפר קסיר, מפקד יחידה 4400 בחיזבאללה שחוסל בדאחייה אתמול. בכך, ישראל גודעת את השרשרת הפיקודית של הברחות הנשק מאיראן ללבנון, ומועמדים פוטנציאליים ל"קידום".

משטר אסד מדווח על לפחות שני הרוגים וכמה פצועים בתקיפה הישראלית בשכונת הווילות של אל-מזה בדמשק. // רשתות ערביות

כלי תקשורת סוריים רשמיים דיווחו על לפחות שלושה הרוגים בתקיפת הדירה בבירת סוריה. מקורות מסרו לערוץ הסעודי "אל-חדת'" כי גורמים ממשמרות המהפכה של איראן נכחו בדירה.

מקור צבאי סורי דיווח כי בסביבות השעה 17:25 ישראל תקפה אווירית מכיוון רמת הגולן לעבר מבנה מגורים אחד בבירה הסורית. לדבריו, התקיפה בשכונת הווילות אל-מזה שבדרום-מערב דמשק, הובילה למותם של שלושה הרוגים אזרחים לפחות, שלושה פצועים והרס רב שנגרם במקום.

התקבצות תושבים ליד זירת התקיפה בדמשק,

מוקדם יותר, במרכז הסורי, גוף אופוזיציוני למשטר אסד, ציינו כי את הדירה שהותקפה היו פוקדים בכירים בחיזבאללה ובמשמרות המהפכה. כמו כן, בסוריה דווח כי מספר ההרוגים עשוי לעלות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו