נתניהו רומז לחיסול סינוואר? "הוא ונסראללה לא הבינו את הנחישות שלנו"

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הקבינט למתקפה האיראנית, והזכיר את מנהיג חמאס יחד עם שורת בכירים אחרים בארגוני הטרור שחוסלו • הדברים מגיעים על רקע דיווחים שונים לאחרונה על שגורלו של סינוואר לא ברור • בתחילת השבוע, תמונתו של מנהיג חמאס הופיעה עם סימן שאלה מאחורי הרמטכ"ל

נתניהו וסינוואר (ארכיון). צילום: חיים גולדברג / פלאש90, אי.אף.פי

עוד רמז לגורלו של יחיא סינוואר? ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) בפתח ישיבת הקבינט למתקפה האיראנית, והזכיר את מנהיג חמאס בשורה אחת עם בכירים בארגוני הטרור שחוסלו. כזכור, מוקדם יותר השבוע תמונתו של סינוואר הופיעה מאחורי הרמטכ"ל עם סימן שאלה.

"איראן עשתה הערב טעות גדולה - והיא תשלם על כך. המשטר באיראן לא מבין את נחישותינו להגן על עצמינו ואת נחישותנו לגמול לאויבינו. סינוואר ודף לא הבינו זאת, נסראללה ומוחסן (פואד שוכר, רמטכ"ל חיזבאללה שחוסל ביולי) לא הבינו זאת, וכנראה יש בטהרן כאלה שלא מבינים זאת. הם יבינו".

הרמז לגורל סינוואר? הדברים של נתניהו בפתח ישיבת הקבינט לאחר המתקפה האיראנית // רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע"מ

בשבוע שעבר כזכור, פורסם כי בישראל נבדקת האפשרות שסינוואר נהרג, זאת משום שהוא מנותק קשר כבר כמה שבועות.

עם זאת, במהלך המלחמה כבר היו תקופות לא קצרות שבהן היה מנותק קשר - וההערכה של גורמי הביטחון שמנהיג חמאס חי - ומוקף בחטופים.

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, נשאל אם הוא חוסל והשיב: "לא מאשר ולא שולל". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר