בצה"ל הודיעו: "חיל האוויר יתקוף הלילה בעוצמה ברחבי המזרח התיכון"

הודעה זו מגיעה לאחר מתקפת הענק של איראן לעבר ישראל, בה שוגרו כ-180 שיגורים אל עבר ישראל • עוד נכתב בהודעה: "איראן עשתה הלילה מעשה חמור והיא דוחפת את המזה״ת להסלמה. אנחנו נפעל במקום ובזמן שנחליט, בהתאם להנחיית הדרג המדיני"

יירוטים מעל ת"א. צילום: קוקו

כ-180 טילים בליסטיים שוגרו הערב (שלישי) מאיראן לעבר מרכז הארץ ודרומה. כ-1,864 אזעקות נשמעו ברחבי ישראל. שלוש נפילות זוהו, שלושה פצועים באורח קל בתל אביב. בצה"ל מעדכנים כי אין פגיעה בכשירות חיל האוויר והלילה יהיו תקיפות נרחבות במזרח התיכון.

בהודעות דובר צה"ל נמסר: "אין פגיעה בכשירות חיל האוויר. חיל האוויר ממשיך לפעול באופן מלא, וגם הלילה ימשיך לתקוף במזרח התיכון באופן עוצמתי כפי שקורה כל השנה האחרונה. מערכות ההגנה הישראליות ושל ארה״ב פעלו באופן אפקטיבי. היה שיתוף פעולה הדוק בגילוי וביירוט".

המתקפה האיראנית, צילום: קוקו

על חיסולי מפקדי חיזבאללה: "אנחנו עוד מתחקרים ולא רוצים לתת לאויב את כל הנתונים. חיסלנו היום שני מפקדים בכירים בחיזבאללה, דמויות דומיננטיות מקורבות להנהגת חיזבאללה ואיראן. שתי פגיעות המביאות לפגיעה מורלית קשה בארגון. אנחנו נמשיך לרדוף אחרי המפקדים של חיזבאללה וכל מי שיאיים על אזרחי מדינת ישראל".

איום על איראן: "איראן עשתה הלילה מעשה חמור והיא דוחפת את המזה״ת להסלמה. אנחנו נפעל במקום ובזמן שנחליט, בהתאם להנחיית הדרג המדיני. יהיו לאירוע הלילה השלכות. אנחנו עושים ונעשה מה שצריך להגן על תושבי ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר