דובר צה"ל: הירי מאיראן עלול להיות בהיקף רחב

תת אלוף דניאל הגרי בהצהרתו השלישית היום • לאחר הדיווחים על כוונת איראן לירות לעבר ישראל ושיגור מלבנון למרכז הארץ • "כשתישמע האזעקה - יש להיכנס למרחב מוגן ולשהות בו עד להודעה אחרת"

דובר צה"ל דניאל הגרי. צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי בהצהרתו השלישית היום (שלישי), לאחר ירי מלבנון למרכז ולאחר הדיווחים על כוונת איראן לירות לישראל. בהצהרתו אמר כי "הירי מאיראן עלול להיות בהיקף רחב" ודיבר על פעולות ברגע שתשמע אזעקה. "כשתישמע האזעקה - יש להיכנס למרחב מוגן ולשהות בו עד להודעה אחרת".

פיקוד העורף הנחה על תושבי גוש דן לשהות בסמוך למרחב מוגן עד להודעה חדשה - זמן קצר לפני שנשמעו אזעקות במרכז בעקבות שיגור אחד מלבנון.

יירוטים בשומרון, היום, צילום: TPS

מוקדם יותר היום, בהצהרתו הקודמת אמר כי "האמריקנים עדכנו אותנו שהם מזהים היערכות לירי טילים בזמן הקרוב, בשלב זה אנחנו לא מזהים איום אווירי ששוגר מאיראן".

גם בנימין נתניהו מסר הצהרה משלו לאחר דיווחים אלו: ״אזרחי ישראל, אנחנו בעיצומה של מערכה נגד ציר הרשע של איראן. אנחנו נחושים להחזיר את תושבינו בצפון בביטחה לבתיהם. אבל מנגד, יש גם אתגרים גדולים. מה שאני מבקש מכם זה שני דברים: אחד - להישמע בקפדנות להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים. ושנית - לעמוד יחד. נעמוד יחד איתנים בימי המבחן שלפנינו. ביחד נעמוד, ביחד נלחם וביחד ננצח״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר