צה"ל תוקף בבקעת הלבנון; שר הפנים הלבנוני: "מקווים שלא נהפוך לעזה 2"

תת אלוף דניאל הגרי התריע לתושבי בקעת הלבנון להתפנות מביתם עקב תקיפות צה"ל שעומדות להגיע, כעת, התקיפות החלו • "התושבים שנמצאים בבתים בהם מאוחסנים טילים, תתרחקו מהם מיד" • מהבוקר צה"ל תקף מעל 800 מטרות בלבנון ודווחו על מעל 274 הרוגים מתחילת היום

הירי לבקעת הלבנון. צילום: .

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי מסר עדכון נוסף לתקשורת בוקר, בעקבות גלי התקיפות של צה"ל בדרום ובעומק לבנון והאזעקות הרבות בכל אזור הצפון, ואמר: "אני מזהיר את תושבי לבנון בכפרים בבקאע - זו אזהרה ממוקדת, התושבים שנמצאים בבתים בהם מאוחסנים טילים, תתרחקו מהם מיד, אתם רואים את הפעולה שעשינו בדרום לבנון. חיזבאללה מתכוון לשגר את אמצעי הלחימה האלה לעבר שטח ישראל - ואנחנו לא נאפשר את זה".

כעת, תקיפות צה"ל בבקעת הלבנון החלו -

תקיפות בבקעת הלבנון

מהבוקר, מדווחים בלבנון על כ-274 הרוגים ומעל 1000 פצועים מתקיפות צה"ל. כאמור, בשעות האחרונות תקף צה"ל מאות מטרות בלבנון, במסגרת הסלמה נוספת של הלחימה מול חיזבאללה. בצה"ל מדגישים כי כל בית שמותקף מכיל בתוכו מחסן אמל"ח, ולכן נראים פיצוצי משנה כתוצאה מפיצוץ התחמושת המוסתרת במבנים אלו. "אנחנו לא מתקיפים בתים סתם", הבהיר גורם צבאי.

גורם לבנוני אמר לרויטרס, כי היום זהו היום עם מספר ההרוגים הגבוה ביותר מאז מלחמת האזרחים. שר הפנים הלבנוני: "מקווים שלא נהפוך לעזה 2".

כמו הנחיית דובר צה"ל: בלבנון מדווחים כעת על פיזור כרוזים באזור בקעת הלבנון עם הנחיות להתרחק מבתים עם אמל"ח של חיזבאללה לטווח של קילומטר לפחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר