דובר צה"ל לתושבי לבנון: אם אתם מצויים במבנה הנמצא בשימוש חיזבאללה - התפנו

תא"ל דניאל הגרי קיים הצהרה לתקשורת בה קרא לתושבי דרום לבנון להתפנות ממבנים השייכים לחיזבאללה, שכן כוחות צה"ל פועלים להשמדת מטרות המאיימות על ישראל • במהלך הצהרתו נחשפה שיטת ארגון הטרור: המחבלים יוצרים פתח בקיר - וחושפים את ראשי הטילים • דובר צה"ל בערבית: כל מי שנמצא ליד פעילי חיזבאללה או אמצעי לחימה של הארגון מעמיד עצמו בסכנה"

הדמיות של פעילות חיזבאללה בתוך כפרים אזרחיים בשטח לבנון // דובר צה"ל

"צה״ל יתקוף בשעות הקרובות מטרות טרור במרחב לבנון, להסרת איומים של חיזבאללה ולהשמדת מטרות חיזבאללה": כך אמר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בהצהרה שקיים לתקשורת הבוקר (שני) ובה הזהיר את האוכלוסיה האזרחית בלבנון לקראת פעילות צה"ל. 

"לכל תושבי הכפרים בלבנון, בזמן הקרוב צה״ל יתקוף מטרות טרור בלבנון. אנחנו קוראים לכל מי שנמצא בסמוך לנכסים או בתוך בתים, בהם חיזבאללה מסתיר אמצעי לחימה, להתרחק מהם מיד. זאת לשם ביטחונכם והגנתכם", אמר הגרי.

עוד הוסיף: "חיזבאללה מסכן אתכם ואת משפחותיכם. חיזבאללה מתכנן לשגר את אמצעי הלחימה האלה לעבר שטח מדינת ישראל, תתרחקו מהם מיד לשם הגנתכם!"

תקיפה באזור נבטיה בלבנון// רשתות ערביות

הגרי הציג את השיטה בה חיזבאללה נוקט על מנת להסתיר כלי נשק במבנים בדרום לבנון, ונתן דוגמה של ניסיון לשיגור טיל שיוט ממבנה, כאשר קצהו נחשף מתוך פתח מיוחד בבניין.

כמו כן, דובר צה"ל בערבית אל״ם אביחי אדרעי פרסם אזהרה דחופה לתושבי הכפרים בלבנון: "אם אתם נמצאים במבנה או ליד מבנה שחיזבאללה עושה בו שימוש לאחסון נשק או אמצעי לחימה, עליכם לפנות את המבנה הזה ולהתרחק ממנו לאלתר. כל מי שנמצא ליד פעילי חיזבאללה או אמצעי לחימה של הארגון מעמיד עצמו בסכנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר