דיווח: שגריר איראן בלבנון נפצע בהתפוצצות מכשירי הקשר של חיזבאללה

השגריר מוג'תבא אמיני, אחד מאנשי הקשר החשובים בין השלטון בטהרן לארגון הטרור, נפצע גם הוא בסדרת הפיצוצים, כך דוווח בכלי תקשורת איראניים • בעבר העריכו כי חיזבאללה אירח פגישות בשגרירות האיראנית

שגריר איראן בלבנון. צילום: ללא קרדיט

כלי תקשורת איראניים דיווחו היום (שלישי) כי שגריר איראן בלבנון, מוג'תבא אמיני, נפצע במהלך התפוצצות מכשירי הקשר של חיזבאללה. השגריר האיראני הוא אחד מאנשי הקשר החשובים ביותר בין השלטון בטהרן לארגון הטרור במדינה. בעבר העריכו כי חיזבאללה אירח פגישות בשגרירות האיראנית.

 על פי סוכנות הידיעות האיראנית פארס: שגריר איראן בלבנון סבל מפציעות שטחיות ופונה לבית החולים. לפי דיווח איראני, אשתו אמרה שהוא נפצע באורח קל. בערוץ אל-מיאדין המקורב לחיזבאללה דיווחו כי השגריר האיראני "לא נשא מכשיר ביפר", אבל נפצע מפיצוץ של מכשיר שנשא אחד ממלוויו.

האירוע הביטחוני בדאחייה, צילום: ללא קרדיט

עם זאת, בדיווחים לא צוין עם השגריר האיראני נפגע כתוצא ממכשיר שהוא נשא בעצמו. אם מדובר במכשיר שלו, הרי שמדובר בהוכחה למעורבות העמוקה של איראן בפעילות של חיזבאללה.

בה בעת, דווח גם על מחבלי חיזבאללה שנפצעו בסוריה כתוצאה מפיצוצי מכשירי הקשר שלהם. בסך הכל, לפי גורם רשמי, בלבנון נפצעו לפחות אלף אנשי חיזבאללה באזורים שונים, לרבות ביירות ,הבקעא ונבטייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר