פיגוע בירושלים: שוטר נפצע קל, המחבל חוסל

השוטר, בשנות ה-20 לחייו, נדקר • "סובל מפציעות בפלג גופו העליון" • בתיעוד: כך נשמעו רגעי הירי במחבל • חמאס: "דקירה הירואית בצל התוכניות הפשיסטיות, של ממשלת הקיצונים, ביניהן השר בן גביר על כוונתו לבנות בית כנסת בתוך מסגד אל-אקצא"

זירת הפיגוע: שער שכם, ירושלים. צילום: חיים גולדברג/פלאש90

פיגוע דקירה בירושלים: שוטר בשנות ה-20 לחייו נפצע הערב (ראשון) באורח קל מדקירה באמצעות כלי חד של לוחם מג"ב סמוך לשער שכם. (צפו בתיעוד הפיגוע)

רץ לעבר השוטר - ודוקר: תיעוד הפיגוע בשער שכם

המחבל, זאיד אבו צביח, בן 33 מערערה, ניסה להימלט אל תוך העיר העתיקה, נוטרל על ידי לוחמי מג"ב נוספים. הלוחם שנדקר, פונה במצב קל ובהכרה לטיפול רפואי.

פרמדיק מיחידת האופנועים של מד"א ישראל ויינגרטן סיפר: "הפצוע שהיה בהכרה מלאה התהלך במקום כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה והוא יפונה בהמשך לבית החולים. המחבל נוטרל."

אנשי מד"א באיזור שער שכם, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לוחם מג"ב שניטרל את המחבל מספר: "ראיתי שוטר מתקוטט עם אזרח לא מזוהה, לאחר כמה שניות הוא צעק מחבל כשהרגיש דקירה, אני ועוד שוטרים העמדנו קו ירי והמחבל נוטרל"

תגובת חמאס על הפיגוע: "הדקירה ההירואית שביצע אחד מגיבורי עמנו הפלשתיני באזור באב אל-עמוד בירושלים הכבושה מהווה תגובה טבעית לפשעי הכיבוש הנמשכים נגד עמנו בעזה ובגדה, ולהפרות ולאיומים המסלימים כנגד מסגד אל-אקצא המבורך וירושלים הכבושה, בצל התוכניות הפשיסטיות, שממשלת הקיצונים הציונים שואפת ליישם, ביניהן מה שחשף השר בן גביר על כוונתו לבנות בית כנסת בתוך מסגד אל-אקצא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר