חמאס פרסם סרטון של ששת החטופים שנרצחו בשבי

בתיעודים מופיעים עדן ירושלמי, כרמל גת, הרש גולדברג-פולין, אלמוג סרוסי, אורי דנינו ואלכסנדר לובנוב • "ישראל היום" החליט לא להציג את הסרטון כדי לא לשתף פעולה עם הטרור הפסיכולוגי שמפעיל חמאס

הרש גולדברג, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלמוג סרוסי, אלכס לבנוב ואורי דנינו. צילום: ללא קרדיט

ארגון הטרור חמאס פרסם היום (שני) סרטון שכולל את דבריהם של החטופים שנרצחו במנהרה ברפיח על ידי מחבליו. "ישראל היום" בחר שלא להראות את הסרטון כדי לא לשתף פעולה עם הטרור הפסיכולוגי של חמאס.

בסרטון מציגים את עצמם עדן ירושלמי (23), אורי דנינו (25) ואלמוג סרוסי (27 מרעננה). כמו כן מופיעים בתיעוד גם כרמל גת (39), הרש גולדברג פולין ואלכס לובנוב (32) מאשקלון. על פי ארגון הטרור חמאס, בזמן הקרוב הוא יציג את ההודעות האחרונות שלהם. בסרטון המדובר, החטופים רק מציגים את עצמם.

צעירי משפחות החטופים, לצד מאות אזרחים, בצעדת ארונות הקבורה: "6 אחים שלנו חזרו בשקיות", צילום: דוברות מטה המשפחות להחזרת החטופים

כזכור, בצה"ל הודיעו על חילוץ הגופות אתמול, כך כתבו בהודעת דובר צה"ל: "בלב שבור אנחנו עם משפחותיהם של אורי דנינו, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי, הירש גולדברג, כרמל גת ועדן ירושלמי. עדכנו את המשפחות שגופות יקיריהן אותרו במנהרה ברפיח. הם נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שנמצאו. גופותיהם אותרו במהלך הלחימה ברפיח בלחימה תת קרקעית במרחק קילומטר מהמנהרה בה חולץ פרחאן. מאז החילוץ ניתנו לכוחות הוראות לפעולה רגישה מהרגיל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר