סוכל פיגוע גדול בבנימין: נוטרלה מכונית ממלכדת בכניסה ליישוב עטרת

מכונית ממולכדת עם בלון גז שחובר למנגנון חשמלי התגלתה לפנות בוקר הודות לעירנות של אזרח • יו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ: "נס גדול קרה הבוקר"

תיעוד: נוטרל רכב ממולכד באזור היישוב עטרת בבנימין\TPS

פיגוע גדול נמנע באזור בנימין: מכונית ממולכדת עם בלון גז שחובר למנגנון חשמלי, שחנתה בסמוך לכניסה ליישוב עטרת, התגלתה לפנות בוקר (שני) לפני שהייתה אמורה להתפוצץ ככל הנראה בשעות הבוקר - ונוטרלה בידי חבלנים. אזרח שמתגורר באזור הבחין ברכב החשוד, ודיווח לכוחות הביטחון. 

המכונית הממולכדת באזור הכניסה ליישוב עטרת, צילום: TPS

בעקבות הטיפול במכונית הממולכדת נסגרו הכניסה והיציאה מהיישוב. ההסעות של תלמידי היסודי והעל יסודי לא יכלו לצאת להיכנס. 

מכונית התופת שנוטרלה בעטרת שבבנימין, צילום: ללא

המשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על רכב חשוד באזור עטרת. כוח צבאי שהגיע למקום לא הצליח לזהות את תכולת הרכב עקב חלונות מושחרים. חבלני מג"ב איו"ש הגיעו למקום, זיהו שמדובר ברכב תופת ופועלים כעת לנטרול הרכב".

גורם ביטחוני אמר ל"ישראל היום": אנחנו מפעילים לחץ עצום על ארגוני הטרור במבצעים בצפון השומרון. בבקעה ובאזור חברון חוסלו כבר כ-30 מחבלים. הבוקר נמנע פיגוע גדול על ידי עירנות של אזרח ושיתוף פעולה בין מערכת הביטחון האזרחית לכוחות הצבא שפעלו באופן מהיר ומנעו פגיעה באזרחים".

הכניסה ליישוב עטרת, צילום: TPS

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ, אמר כי: "נס גדול קרה הבוקר בבנימין. הטרור ביהודה ושומרון מחייב פעולה מלחמתית בדיוק כמו בעזה וברפיח. יש להניע אוכלוסיה ולהחריב את שכונות ותשתיות הטרור עד עפר". 

במקביל, חמאס לקח היום אחריות לפיגוע הכפול בגוש עציון שבו נפצעו שלושה בני אדם לפני יומיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר