פקד אריק בן אליהו, רס"מ רוני שקורי ורנ"ג הדס ברנץ נהרגו הבוקר בפיגוע בדרום הר חברון

הפיגוע התרחש בכביש 35, מזרחית למעבר תרקומיא, כאשר מחבלים פתחו באש לעבר רכבם של השוטרים • הלוויותיהם יתקיימו אחר הצהריים ומחר

רפ"ק אריק בן אליהו, רס"ב רוני שקורי ורנ"ג הדס ברנץ: השוטרים שנהרגו בפיגוע בדרום הר חברון. צילום: יואב-דודקביץ, TPS

שלושה שוטרים נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי קשה בדרום הר חברון סמוך למעבר תרקומיא: פקד אריק בן אליהו, רס"מ רוני שקורי ורנ"ג הדס ברנץ.

פקד אריק בן אליהו, בן 37 תושב קרית גת, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הורים ושתי אחיות. הלוויתו תיערך בשעה 16:00 בבית העלמין בקרית גת.

רס"מ רוני שקורי, בן 61, תושב שדרות. רוני הוא אביה של רס"ר מור שקורי ז"ל אשר נפלה בקרב על תחנת שדרות בטבח 7 באוקטובר. הוא הותיר אחריו אישה, בת, נכדה ושלושה אחים. הלוויתו תתקיים הערב בשעה 18:30 בבית העלמין בשדרות, גם כן בחלקה הצבאית. 

רנ"ג הדס ברנץ, בת 53 תושבת שדה משה. היא הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, נכדה, הורים ו-5 אחים.

הפיגוע התרחש בכביש 35, מזרחית למעבר תרקומיא, כאשר מחבלים פתחו באש לעבר רכב השוטרים. לאחר קבלת הדיווח נמצא רכב נטוש החשוד כרכב ממנו בוצע הירי. כוחות הביטחון ממשיכים גם בשעה זו בסריקות נרחבות באזור לאיתור המחבלים.

לגבי הלווייתה של רנ"ג הדס ברנץ ז"ל, המשטרה מסרה כי המועד יפורסם בהמשך. מודעות אבל מפורטות צפויות להתפרסם בקרוב.

מפכ"ל המשטרה, דני לוי שהגיע לזירת הפיגוע אמר: "שלושה שוטרים איבדו חייהם בפיגוע נתעב. אנחנו בהיערכות מוגברת. נעצור או ננטרל את המחבלים שביצעו את הפיגוע. אנחנו חזקים ונמשיך לתת ביטחון"

מחוז ש"י של המשטרה הביע את צערו העמוק על האובדן הכבד, ומרכין ראש לזכרם של השוטרים שנפלו. בהודעה שפרסם המחוז נכתב: "מחוז ש"י מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר