הותר לפרסום: רס״ל (מיל׳) דניל פצ׳ניוק, רס״ל (מיל׳) ניתאי מיטודי ורס״ם (מיל׳) יניב יצחק אורן נפלו בקרב במרכז רצועת עזה

דניל וניתאי נפלו בתקרית בה נפל רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר ונפצעו שבעה לוחמים נוספים באורחים שונים • יניב נפל כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים • בעיריית אשקלון נפרדו מניתאי: ״הלב נשבר עם בשורה קשה נוספת על נפילתו של בן העיר, תנחומים מעומק הלב"

חללי צה"ל. צילום: דובר צה"ל

בשורות קשות מהרצועה: רס״ל (מיל׳) דניל פצ׳ניוק (26) ורס״ל (מיל׳) ניתאי מיטודי (23), נפלו כתוצאה מפיצוץ מטען, בתקרית בה נפל רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר ונפצעו שבעה לוחמים נוספים באורחים שונים. רס״ם (מיל׳) יניב אורן (35) נפל כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים. הלוחמים שירתו בגדוד 8119, חטיבת 'ירושלים' (16) והודעה נמסרה למשפחותיהם.

רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר, צילום: באדיבות המשפחה

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ספד ללוחם צה"ל, רס״ל (מיל׳) ניתאי מטודי: ״הלב נשבר עם בשורה קשה נוספת על נפילתו של בן העיר, תנחומים מעומק הלב להוריו ולמשפחתו היקרה. עיריית אשקלון תעמוד לרשותם בכל הנדרש בשעה קשה וכואבת זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. יהי זכרך ברוך, גיבור״.

ראש העיר צביקה ברוט: ״העיר בת-ים אבלה על נפילתו של בן העיר, לוחם המילואים רס״ל דניל פצ׳ניוק, שנפל בקרב ברצועת עזה. ״דניל עלה לארץ מתוך ציונות והתגורר כאן לבדו, בעוד משפחתו נמצאת עדיין באוזבקיסטן. הוא שירת כחייל בודד והמשיך גם בשירות המילואים לתת הכל כדי להגן על המולדת. כולנו מצדיעים לגבורתו, ושולחים חיבוק גדול למשפחתו ולחבריו.״

בית עין גדי על נפילתו של יניב אורן: "יניב היה איש חינוך בדרכו ובמהותו, במשך כעשור הדריך, ליווה וחינך בני נוער בפנימית עין גדי. איש אהוב ויקר שהיה חלק מהנוף הקיבוצי והעשייה החברתית קהילתית. בשנה האחרונה היווה עוגן לחלק מילדי העוטף שלומדים בתיכון עין גדי וביתם השני היתה פנימיית עין גדי. השאיר אחריו משפחה, בת זוג וקיבוץ שלם המום וכואב. לשר ומשפחת רובל, ולכל החניכים של יניב לאורך השנים - כולנו אתכם בכאבכם".

רס"ם יניב יצחק אורן, צילום: ללא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר