הותר לפרסום: רס״ל במיל' אביתר עטואר נפל בקרב במרכז רצועת עזה

אביתר, בן 24 מראש העין, לחם בגדס״ר 6310, חטיבת ירושלים • באירוע בו נפל נפצעו ארבעה באורח קשה

רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר, נפל בקרב ברצועת עזה. צילום: ללא

צה"ל התיר הערב (שישי) לפרסום את שמו של חלל צה"ל שנפל בקרב במרכז רצועת עזה: רס״ל במיל' אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, לוחם בגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳ (16).

באירוע בו נפל רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר ז״ל, ארבעה לוחמים מגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳ (16) נפצעו באורח קשה, ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני. הלוחמים שנפצעו, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

בעיריית ראש העין ספדו לו: "ראש העין ויד לבנים אבלים על נפילתו של תושב העיר רס"ל אביתר עטואר לוחם בגדס"ר 6310 של חטיבת ירושלים שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. פרטים אודות מועד הלוויה וניחום האבלים יפורסמו בהמשך".

ראש העיר ראש העין רז שגיא ספד לו: "עוד לא יבשה הדיו ושוב בשורה מרה ומטלטלת, הבטן מתהפכת למשמע ההודעה: 'הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל מראש העין'. יהי זכרו ברוך".

אביו של אביתר, אלי, הוא עוזר המנהל המקצועי במחלקת הנוער של הפועל רעננה בכדורגל. "מחלקת הנוער של הפועל רעננה אבלה, כואבת והמומה עם היוודע דבר נפילתו בקרב בעזה של אביתר עטואר, בנו של ע.המנהל המקצועי שלנו, אלי עטואר. נעתקו המילים מפינו, אסון לא יתואר".

עמותת ידידי עורב נחל: "בצער רב אנחנו מעדכנים על נפילתו של אביתר עטואר ז״ל מצוות נוב' 19. שולחים חיבוק גדול לכל החברים בצוות והמשפחה".

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "עיריית רעננה משתתפת בצערו של אלי עטואר, מורה להיסטוריה בתיכון אביב ומנהל מקצועי בקבוצת הכדורגל של נוער הפועל רעננה, ששכל היום את בנו רס"ל (מיל) אביתר עטואר (24), לוחם בחטיבת ירושלים, בקרב במרכז רצועת עזה. כולנו כואבים את האובדן הנורא של משפחת עטואר ושולחים תנחומים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר