גלנט בדרום הרצועה: "חטיבת רפיח של חמאס הוכרעה על ידי צה"ל"

שר הביטחון נכנס הבוקר לרצועת עזה יחד עם כוחות אוגדה 162, הפועלים במרחב רפיח וציר פילדלפי • "הדבר הכי חשוב בעיניי בתור תפיסה, זה לזכור מה מטרות המלחמה, לעמוד בכל המטרות של המלחמה – גם לגבי החמאס, גם לגבי החטופים ולהסתכל עכשיו צפונה", הדגיש בפני הלוחמים

שר הביטחון גלנט בציר פילדלפי: ״חטיבת רפיח הוכרעה" // שחר יורמן

"חטיבת רפיח הוכרעה, השמדנו 150 מנהרות בציר פילדלפי": שר הביטחון יואב גלנט נכנס הבוקר (רביעי) לרצועת עזה יחד עם כוחות אוגדה 162, הפועלים במרחב רפיח וציר פילדלפי. הוא קיים הערכת מצב וקיבל סקירה על הפעילות המבצעית שהובילה להכרעת חטיבת רפיח ולהשמדת מעל 150 מנהרות במרחב ועמד על הצורך לרכז מאמץ בתקופה הקרובה להשלמת מאמצי השמדת כלל המנהרות שאותרו.

גלנט בפילדלפי: חטיבת רפיח הוכרעה, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בשיחה עם לוחמים בציר פילדלפי, אמר גלנט: "תראו, אני הגעתי לכאן קודם כל בשביל להביע הערכה גדולה. הסתכלתי על הסיפור של המנהרות, קודם כל, אנחנו הגענו למצב שהשמדנו 150 מנהרות. מתוך ה- 150 שהשמדנו, כ- 100 מנהרות הן מנהרות שהן תעלות מכוסות שנחפרו על ידי כלים הנדסיים מעל השטח, כוסו במטר או בשניים של עפר וגם קל למצוא אותן לאחר מעשה כי יש אותן בתצלומים, וגם קל להשמיד אותן כי אתה מגיע ומשמיד״.

שר הביטחון גלנט בציר פילדלפי // שחר יורמן

״ויש עוד יתרה קטנה, את היתרה הקטנה הזאת אנחנו נשמיד, אני נתתי פה הנחיה מיידית.
הדבר הכי חשוב בעיניי בתור תפיסה, זה לזכור מה מטרות המלחמה, לעמוד בכל המטרות של המלחמה – גם לגבי החמאס, גם לגבי החטופים ולהסתכל עכשיו צפונה, אנחנו מבינים למה. זאת הסיטואציה וזה המצב״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר