רס"ן (מיל') יותם יצחק פלד הובא למנוחות: "הלוואי ויכולתי עוד פעם אחת לחבק אותך"

יותם נפל אתמול ברצועה כתוצאה ממטען שהתפוצץ ופגע בכוחות • אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין בראש העין • אימו בהספד: "אהוב ליבי. איך יכול להיות שאני קוברת אותך? ילד אהוב ואופטימי. אני חושבת שאין אדם שלא אהב אותך"

רס"ן יותם יצחק פלד מובא למנוחות. צילום: ללא

רס"ן (מיל') יותם יצחק פלד (34) מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית (פלס"ם) בגדוד 8119 של חיל הלוגיסטיקה, אשר נפל בקרב  בשבת במרכז רצועת עזה, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין בראש העין. 

רס"ן (מיל') יותם יצחק פלד, צילום: דובר צה"ל

הכוח הלוגיסטי שבפיקודו של יותם יצא מאזור ציר נצרים בשיירה לפאתי שכונת זיתון, על מנת להעביר ציוד לכוחות שפועלים באזור. במהלך כניסתם, הופעל מטען רב עוצמה שפגע בכוח. פלד נפגע מהמטען ונהרג.

האמא טלי ספדה לבנה: "יותמוש שלי, אהוב ליבי. איך יכול להיות שאני קוברת אותך? ילד אהוב ואופטימי. אני חושבת שאין אדם שלא אהב אותך. היתה לי הרגשה לא טובה בפעם האחרונה שנכנסת. אמרתי לך שתשמור על עצמך. שיש לך אישה וילדות לגדל. אבל אתה תמיד הלכת ראשון וככה נפגעת. אהוב ליבי, ילד שלי, תחסר לי לעולמים".

"ילד שלי, תחסר לי לעולמים", צילום: ללא

האחות מאי בבכי: "איך אפשר לסכם אותך ואת הקשר שלנו? יש לי כ"כ הרבה מה להגיד עליך. כ"כ הרבה זיכרונות. אחי הגדול, מי ילד אותנו עכשיו? איך יהיו שבתות בלי הצחוק המתגלגל שלך? שלחתי לך באחרונה הודעות ורק על אחת הספקת לענות לי בגלל העומס שלך בעזה. חשבת שאם אתה לא תעשה אז לא יהיה מי שיעשה. תמיד הערצתי אותך. אני לא יודעת איך נמשיך הלאה? איך לא תהיה בחתונה שלי? איך לא תכיר את הילדים שיהיו לי? אל שלי הגדול, השארתי לי חור ענק בלב. הלוואי ויכולתי עוד פעם אחת לחבק אותך".

אופיר, אישתו של יותם: "יותמי שלי, אוצר שלי. אני אוהבת אותך וגאה בך. 17 שנים אנחנו יחד. זכיתי בך. זכיתי לאהוב ולהיות אהובה. זכיתי להינשא לך. אתה המתנה שלי. זכיתי להביא שתי ילדות, האוצרות שלנו. אתה יודע שאני אשמור עליהן. אתה לא הולך, אני מרגישה אותך. תודה שבחרת בי, אנחנו אוהבות אותך. אתה המתנה שלנו".

"פיקדת בגבורה ונפלת כגיבור", צילום: ללא

נציג צה"ל סא"ל שרון קורי: "יותם אני עומד כאן עם משפחתך, חבריך ופקודיך. אנחנו המומים מנפילתך. בכאב עצום אנחנו מלווים אותך למנוחת עולמים. אהבת את חיילך ומפקדיך. הבעת את חותמך בכל מי שפגשת. יותר, הכרתי איתך כשהייתי מ"פ. חבריך לנשק ואני גילינו שמעבר למפקד נערץ היית לנו כאח. דאגת בלי סוף לרווחת חיילך. תמיד ידעת לדאוג ולאהוב. ערכי הנתינה, המסירות ואהבת האדם הנחו אותך. סיפרת עד כמה זוגתך אופיר והבנות מיה ואורי מילאו את ליבך. בשם כל מפקדי חטיבת ירושלים אני מבקש להשתתף בצערכם. נלך בדרכו ולאורו של יותם. יותם, פיקדת בגבורה ונפלת כגיבור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר