צה"ל חיסל מפקד בכוח רדואן; דובר צה"ל: אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף

ממשל ביידן למחוקקים: התגובה האיראנית תיתכן היום או מחר • דובר הפנטגון לרשת סקיי ניוז בערבית: לא הבחנו בתנועות כלשהן של איראן שמצביעות על תקיפה בשעות הקרובות • מטח לעבר אזור מירון • חוסל מג"ד בחמאס שהשתתף בפשיטה על היישובים ב-7 באוקטובר • האו"ם הודה שייתכן שתשעה עובדי אונר"א השתתפו בטבח • ארבעה לוחמי מילואים נפצעו באורח קשה בדרום הרצועה

נפילה ברעים. צילום: בן ואן חרבנברוק

היום ה-304 למלחמה: ארבעה לוחמי מילואים נפצעו מוקדם יותר היום (שני) בקרב בדרום הרצועה. לצידם נפצעו שני חיילי מילואים באורח בינוני ואחד באורח קל. איראן קוראת לטייסים להימנע מהגעה למרחב האווירי שלה. גלנט: "עלינו להיערך לכל האפשרויות - כולל מעבר מהיר להתקפה". מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן לנציגי מדינות ה-G-7: "איראן וחיזבאללה עלולות לפתוח במתקפה נגד ישראל ב-24-48 שעות הקרובות". 

עדכונים שוטפים

04:25: סוכנות הידיעות של רוסיה RIA מדווחת כי יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן צפוי להגיע לרוסיה ב-14-12 באוגוסט.

04:10: דיווחים ערביים: צה"ל פועל בג'נין.

דיווחים ערביים: צה"ל פועל בג'נין, צילום: רשתות ערביות

03:47: דיווחים ערביים: כוחות צה"ל פועלים בשכם.

03:29: גורם אמריקני לרויטרס: צוות הביטחון הלאומי האמריקני עדכן את הנשיא ג'ו ביידן וסגנית הנשיא קמלה האריס כי קיימת אי-בהירות משמעותית לגבי העיתוי והפרטים הספציפיים של המתקפה הצפויה מצד איראן וחיזבאללה נגד ישראל.

02:31: דיווחים פלשתיניים: צה"ל פועל באזור טובאס שביהודה ושומרון. 

02:28: יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן לסוכנות הידיעות הרוסית RIA: "חיסלו של הנייה נועד להאריך את הסכסוך בעזה. תהיה לכך השפעה שלילית על המשא ומתן".

01:39: הבית הלבן: ביידן והאריס תודרכו על ידי צוות הביטחון הלאומי על האיומים שמציבים איראן ושלוחיה. בנוסף עודכנו על המאמצים הצבאיים של ארה"ב לתמוך בהגנה על ישראל אם היא תותקף שוב, ועל המשך המאמצים הדיפלומטיים להורדת המתח האזורי ולהגעה להפסקת אש

"מוקדם יותר, סגנית הנשיא קמלה האריס ואני קיבלנו תדרוך בחדר המצב על ההתפתחויות במזרח התיכון", נכתב בעמוד הפייסבוק של נשיא ארה"ב. "קיבלנו עדכונים על האיומים מצד איראן והפרוקסיז שלה, על המאמצים הדיפלומטיים להקטנת המתח באזור, ועל הכנות לתמוך בישראל אם תותקף שוב. כמו כן, דנו בצעדים שננקוט להגנה על כוחותנו ולתגבוה על כל התקפה נגד הכוח שלנו באופן ובמקום שנבחר".

בכירים אמריקנים בדיון והערכת מצב לגבי המצב במזרח התיכון, צילום: מתוף עמוד הפייסבוק של ביידן

01:18: דיווחים ערביים: ישראל תקפה בית בעיירה אבסן אל-כבירה מזרחית חאן יונס.

00:26: בכיר אמריקני לרשת פוקס ניוז: "אנחנו יכולים לאשר שהיתה מתקפת רקטות נגד כוחות של ארה"ב והקואליציה הבינלאומית בבסיס עין אל-אסד בעיראק. ממידע ראשוני עולה שכמה אמריקנים נפצעו. בבסיס מתבצעת הערכת נזקים. נעדכן כשיהיה מידע נוסף" (שחר קליימן)

00:23: משרד הבריאות הפלשתיני: 2 הרוגים ועוד 7 פצועים בפעילות צה"ל בעקבה שבגזרת ג'נין.

00:08: בלינקן שוחח עם ראש הממשלה של קטאר בניסיון נוסף להרגיע את המתחים במזרח התיכון ולמנוע הסלמה.

23:56: מספר אנשי צוות אמריקנים נפצעו בהתקפת רקטות נגד בסיס בעיראק.

23:41: מזכיר המדינה האמריקני אמר כי וושינגטון מנסה להקל על המתיחות במזרח התיכון באמצעים דיפלומטיים ואמר כי "על כל הצדדים להימנע מהסלמה". 

22:54: דיווחים על פיצוצים באספהאן שבמרכז איראן: בשלטונות טוענים שאין תקיפה או פעולה ביטחונית, ומדובר בתרגילים של הכוחות החמושים האיראניים (שחר קליימן)

22:36: דובר צה״ל דניאל הגרי: נוכח הפרסומים בשעה האחרונה והשאלות שהם מעוררים, חשוב להבהיר אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף אנחנו עם האצבע על הדופק כל הזמן, ובמידה ויהיה שינוי נעדכן אתכם מיד

22:27: האזעקות בקריית שמונה ובשניר - שווא 

22:21: מוקדם יותר הערב כלי טיס של חיל האוויר תקף במרחב עבא וחיסל את המחבל עלי ג'מאל אלדין ג'ואד, אשר שימש כמפקד בכוח רדואן של חיזבאללה. לפני זמן קצר, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב כפר כילא שבדרום לבנון.

22:03: רויטרס: רקטות נורו לעבר בסיס חיל האוויר עין אל-אסד בעיראק שבו שוכנים כוחות אמריקניים ובינלאומיים. לא ברור אם התקיפה גרמה לנפגעים או לנזק בתוך הבסיס, אמרו המקורות.

21:57: חיזבאללה הודיע על מחבל נוסף משורותיו שנהרג ע"י ישראל, עלי ג'מאל א-דין ג'וואד (שחר קליימן)

חיזבאללה הודיע על מחבל נוסף משורותיו שנהרג ע"י ישראל, עלי ג'מאל א-דין ג'וואד, צילום: רשתות ערביות

21:50: דובר הפנטגון מסר לרשת סקיי ניוז בערבית כי הם לא הבחינו בתנועות כלשהן של איראן שמצביעות על תקיפה בשעות הקרובות. (שחר קליימן)

21:37:  ממשל ביידן עדכן מחוקקים בקונגרס כי המתקפה האיראנית תיתכן כבר היום או מחר - כך אמרו ל"וושינגטון פוסט" גורמים הבקיאים בתוכן העדכון. (דוד ברון)

21:33: נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ במהלך לייב עם איש התקשורת המקוון, עדין רוס, אמר כי הוא שמע שישראל תותקף הלילה על ידי איראן.

21:26: האזעקות בגליל ובאיזור מירון: זוהו 4 כטב"מים, אחד יורט והשאר נפלו באזור מירון ללא נפגעים (עידן אבני)

20:45: אזעקות בבית ספר שדה מירון ובצבעון 

20:43: מחלקת המדינה בארצות הברית: שלחנו מסרים לאיראן שהסלמה אינה באינטרסים שלהם. 

20:42: אזעקות בצוריאל ובחורפיש 

20:38: אזעקות בנטועה 

20:31: דיווח ברשת "סקיי ניוז" בערבית: ירדן הודיעה לארה"ב, לישראל ולאיראן, שלא תרשה לאף צד להשתמש במרחב האווירי שלה. (שחר קליימן)

20:23: "הונגריה, כמו כל העולם, מודאגת יותר ויותר מההתפתחויות במזרח התיכון", כתב שר החוץ ההונגרי פטר סיירטו בדף הפייסבוק שלו. הוא סיפר על השיחה עם השר ישראל כ"ץ ועם מקבילם האיראני עלי באגרי קאאני. "הדיונים הוכיחו שוב ושוב שלמרבה הצער אנחנו בדקה ה-90", כתב סיירטו. "לכולם צריך להיות ברור שאם המשבר הביטחוני הנוכחי יתפשט לשטח של עוד מדינה, הוא לא יעצור בה, ובמקרה כזה העימות יכול בקלות להסלים למלחמה אזורית שתאיים על הביטחון הגלובלי" (דוד ברון)

20:03: הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים היום הערכת מצב ואישורי תוכניות תקיפה עם סגן הרמטכ״ל, ראש אמ״ן, ראש אמ״ץ, מפקד פיקוד הצפון, מפקד חיל האוויר, מפקד פיקוד העורף ומפקדים נוספים מפורום המטה הכללי. (לילך שובל)

19:48: במסגרת תקיפת מתחמי הפיקוד והשליטה של חמאס בעיר עזה: צה"ל ושב״כ חיסלו את המחבל ג'בר עזיז, מפקד גדוד אלפרקאן בארגון הטרור חמאס. הוא השתתף בפשיטה על היישובים ב-7 באוקטובר והיה חלק מתכנון הטבח

19:46: שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי נפגשו עם מפקד פיקוד מרכז של ארצות הברית (CENTCUM) הגנרל מייקל קורילה. השלושה דנו בדרכים השונות לתיאום ולהרחבת הקואליציה הבינלאומית להתמודד עם התוקפנות של איראן ושלוחיה נגד ישראל, המערערת את היציבות הביטחונית במזרח התיכון. שר הביטחון גלנט אמר לגנרל קורילה כי הגעתו לישראל בשעות אלה מסמלת יותר מכל תמיכה במעשים וכי הקשר בין ישראל לארה״ב בלתי ניתן לערעור. (לילך שובל)

שר הביטחון גלנט והרמטכ״ל הלוי נפגשו עם מפקד CENTCOM, הגנרל האמריקני קורילה // אלעד מלכה

19:41: חקירת האו"ם העלתה כי ייתכן שתשעה מעובדי אונר"א השתתפו בטבח 7 באוקטובר.

19:38: צה"ל מגיב לתחקיר ב-CNN לפיו טרם פורקו גדודי חמאס במרכז הרצועה בשל חשש להימצאות חטופים: "מהמודיעין והממצאים בשטח רובן של חטיבות חמאס פורקו. הערכה היא כי מרבית הגדודים נמצאים ברמת כשירות נמוכה ואינם יכולים לתפקד עוד כמסגרת צבאית. הטענות המובאות בכתבה חוטאות להישגים של הכוחות בשטח, ומייצרות מצג שווא של מצב חמאס בעזה". (לילך שובל)

19:13: דיווח: צילומי לווין מציגים נכסים של הצי האמריקני ברחבי המזרח התיכון, ביניהם נושאות מטוסים, משחתות ועוד. 

19:02: מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב (CENTCOM), גנרל (****) מייקל קורילה נחת היום בישראל כאורחו הרשמי של ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי. הרמטכ״ל ומפקד סנטקום קיימו הערכת מצב משותפת בנושאים ביטחוניים-אסטרטגיים והערכות המשותפת במרחב, כחלק מהמענה לאיומים במזרח התיכון. (לילך שובל)

מפקד פיקוד מרכז של ארצות הברית מייקל קורילה עם הרמטכ"ל הרצי הלוי, צילום: דובר צה"ל

18:36: בשעה זאת מתקיים מבצע במחנה הפליטים ג׳נין לצורך סיכול חמושים וחישוף מטענים. עד כה פגעו הכוחות בלפחות מחבל חמוש אחד (לילך שובל)

17:58: ארבעה לוחמי מילואים מגדוד 9215, חטיבת "אגרוף הברזל" (205), נפצעו באורח קשה מוקדם יותר היום בקרב בדרום רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. באותו אירוע נפצעו שני לוחמי מילואים באורח בינוני ולוחם מילואים באורח קל. (לילך שובל)

17:55: איראן צפויה לכנס ביום רביעי הקרוב פגישה של הארגון לשיתוף פעולה איסלאמי, על מנת לקבל תמיכה לפעולות נגד ישראל, כך דווח ב"גרדיאן" הבריטי. ייתכן שאיראן תחכה לתוצאות הפגישה ביום רביעי על מנת לנקום את חיסולו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, זאת על אף דבריו של מזכיר המדינה האמריקני בלינקן לפיהם "הוא מצפה לתחילת התקיפות הלילה"

17:46: דיווחים ערביים על הרוג בתקיפה של אופנוע על ידי כטב"מ באזור הכפר ג'בשית שבדרום לבנון  (שחר קליימן)

דיווחים ערביים על תקיפה של כטב"מ באזור הכפר ג'בשית שבדרום לבנון, צילום: רשתות ערביות

17:34: דיווח בוול סטריט ג'ורנל: איראן הזהירה חברות תעופה בינלאומיות וקוראת להן להימנע מכניסה למרחב האווירי שלה. 

17:14: בג'נין מדווחים על פיזור שטרות עם תמונת הנייה: הלבנת הון לטובת ארגוני הטרור נחשבת לפעולת טרור בכל מובן המילה (שחר קליימן)

"הלבנת הון לטובת ארגוני הטרור נחשבת לפעולת טרור בכל מובן המילה": שטרות מזוייפים שפוזרו בג'נין, צילום: רשתות ערביות

17:05: חמאס מאשר: ישראל העבירה 80 גופות של פלשתינים לקבורה בעזה

16:46: המונים מחכים לצאת מלבנון בשדה התעופה בביירות 

נוסעים בשדה התעופה בביירות, מחכים לצאת מלבנון, צילום: AP

16:44: מקורות מסרו לערוץ אל-חדת' הסעודי: הושגה הסכמה על הדמות שתחליף את הנייה בראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס. הודעה על כך תפורסם בקרוב. (שחר קליימן)

16:33: כוחות ימ"ס איו"ש פועלים כעת לסיכול טרור במרחב העיר ג'נין. מחבלים החלו בביצוע ירי פריפריאלי לעבר הכוחות המסוערבים ולעבר לבנות החילוץ שנכנסו אל העיר. (חנן גרינווד)

כוחות הביטחון פועלים בג'נין, 5 באוגוסט 2024 // רשתות ערביות

15:54: מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, אמר במפגש עם ראשי הרשויות בצפון: "התוכניות ההתקפיות שלנו קדימה מוכנות ואנחנו ערוכים לכך".

בפגישה התקיים שיח עם ראשי הרשויות, שבו סקרו קציני המטה של פיקוד הצפון את עיקרי הערכת המצב עד כה, והציגו את היערכות הכוחות בגזרה אל מול האיומים השונים.

אלוף פיקוד הצפון במפגש עם ראשי הרשויות, צילום: דובר צה"ל

15:40: ראש המועצה לביטחון לאומי של רוסיה, סרגיי שויגו, נחת בטהרן. הוא צפוי להיפגש עם הנשיא מסעוד פזשכיאן, עם הרמטכ"ל האיראני ואישים נוספים בצמרת הביטחונית של הרפובליקה האסלאמית.

15:15: שר הביטחון יואב גלנט, ביקר במוצב השליטה של חיל האוויר וקיים הערכת מצב עם מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר ופורום המפקדים הבכיר של החיל. ״אויבנו שוקלים היטב את צעדיהם בזכות היכולות שהפגנתם בשנה האחרונה. עם זאת, עלינו להיערך לכל האפשרויות - כולל מעבר מהיר להתקפה". (לילך שובל)

גלנט לפורום המפקדים של חיל האוויר: ״אויבנו שוקלים היטב את צעדיהם בזכות היכולות שהפגנתם" // תקשורת שר הביטחון

14:45: דיווח איראני: מיכלי דלק עלו באש היום בצד האיראני של אזור הגבול איראן-אפגניסטן. (שחר קליימן)

תיעוד: מכלי דלק התפוצצו בצד האיראני בגבול אפגניסטן | רשתות ערביות

14:00: דיווח בערוץ אל-ערביה הסעודי: גורמים במשרד החוץ האיראני זימנו את ראשי הנציגויות הדיפלומטיות בטהרן, כדי לתדרך אותם לקראת התגובה נגד ישראל.

13:44: תחקיר CNN: כמחצית מגדודי חמאס התאוששו, חלקם לא פורקו מחשש להימצאות חטופים. "הנתונים סותרים את מה שהציג נתניהו".

13:14: כוחות צה"ל זיהו חוליית מחבלים שהפעילה רחפן במרחב מיס אל ג'בל שבלבנון, זמן קצר לאחר מכן כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את מחבלי החולייה. (לילך שובל)

13:04: בהמשך לשיגורים לצפון: בזרעית זוהו כ-5 שיגורים, לא ידוע על נפגעים בשלב זה. בראש הנקרה זוהו מספר שיגורים שכשלו ולא חצו לשטח ישראל (עידן אבני)

12:49: אזעקות בראש הנקרה

12:36: אזעקות בזרעית

12:26: הירי לדרום: 15 שיגורים מעזה לעוטף - בן 37 נפצע בברך מרסיס באיזור רעים (איליה יגורוב)

נפילה ברעים, צילום: בן ואן חרבנברוק

12:04: יירוט בנהריה (מישל מכול)

11:51: אזעקות בכפר יובל, מעין ברוך ודפנה שבאצבע הגליל

11:50: אזעקות צבע אדום בנירים,ניר עוז ועין השלושה שבעוטף עזה

11:40: חברי הקיבוצים בגליל המערבי קיבלו הודעה "שקטה" על חדירת כלי טיס עוין (עידן אבני)

הודעה שקטה לקיבוצי הגליל המערבי, צילום: ללא

10:57: מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי: "ישראל תקבל תגובה נחרצת אחרי חיסול הנייה. ישראל עשתה טעות בחישובים שלה כאשר חיסלה את מדעני הגרעין שלנו וחשבה שזה יפריד בינינו לבין השגת כוח גרעיני". עוד אמר מפקד משמרות המהפכה כי "התקיפה תגיע במקום ובזמן המתאימים. וכאשר היא תקבל את התקיפה היא תדע שעשתה טעות בחישובים שלה". (שחר קליימן)

10:53: חיזבאללה אישר את מותו של מחבל נוסף משורותיו, עלי ראלב שקיר ממיס ג'בל (שחר קליימן)

חיזבאללה אישר את מותו של מחבל נוסף משורותיו, עלי ראלב שקיר ממיס ג'בל., צילום: רשתות ערביות

10:47: צה"ל חיסל מחבל במטה הייצור של חמאס ששימש כשר הכלכלה של הארגון ברצועת עזה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בהכוונה מודיעינית של אמ״ן ופיקוד הדרום, וחיסלו אתמול (א') את המחבל עבד אלזריעי, מחבל במטה הייצור של הזרוע הצבאית בארגון הטרור חמאס ושר הכלכלה של הארגון ברצועת עזה.

במסגרת תפקידו, אלזריעי היווה גורם משמעותי בניהול ההשתלטות של חמאס על כניסת סחורה הומניטרית לשטח הרצועה וניהול השווקים בשליטת חמאס. בנוסף, היה אחראי על חלוקה של דלק, גז וכספים לפעולות טרור.

המחבל עבד אל-פתאח א-זריעי, צילום: ללא קרדיט

10:38: תיעוד מנמל התעופה בביירות לאחר שמדינות רבות הפצירו באזרחיהן לצאת מיד מהמדינה. (שחר קליימן)

10:05: אזעקות בקריית שמונה ומרגליות. חלק מהשיגורים יורטו, טרם דווח על נפגעים או נזק (עידן אבני)

09:13: הערוץ הסעודי "אל-חדת'" דיווח כי אין (לפחות עכשיו) הסכמה לגבי מינוי חאלד משעל למחליפו של הנייה. מאז אמש מדווח בתקשורת הערבית שראש מועצת השורא בחמאס, אבו עמר חסן, ימונה באופן זמני, אבל גורמים בחמאס הכחישו זאת ומסרו כי הליך ההתייעצות עדיין נמשך. (שחר קליימן)

09:11: דובר צה"ל: לפני זמן קצר התקבל דיווח על ירי לעבר היישוב בקעות שבחטיבת הבקעה והעמקים, אין נפגעים (חנן גרינווד)

09:02: יפן וטורקיה מצטרפות לשורה של מדינות שמפצירות באזרחיהן לעזוב את לבנון בהקדם: משרד החוץ היפני פרסם הבוקר אזהרת מסע הקוראת לאזרחיה להתפנות מלבנון "לאור המתיחות הגוברת במזרח התיכון".

08:53: תקיפת הכטב"מ בדרום לבנון: אחד משני ההרוגים במיס אל-ג'בל בדרום לבנון היה חובש בחיזבאללה (שחר קליימן)

אחד משני ההרוגים במיס אל-ג'בל בדרום לבנון היה חובש בחיזבאללה., צילום: ללא קרדיט

08:47: דיווח בלבנון: שני מחוסלים בתקיפת כטב"ם ישראלי בדרום המדינה

07:55: אמש חיזבאללה הודיע על שניים ממחבליו שחוסלו ע"י ישראל. מתחילת המלחמה הודיע ארגון הטרור שיותר מ-390 ממחבליו חוסלו (שחר קליימן)

מחבל חיזבאללה שחוסל, צילום: ללא קרדיט

05:23: בצל החשש מעימות רחב במזרח התיכון: ביידן ישוחח היום גם עם עבדאללה מלך ירדן.

04:38: הבית הלבן הודיע: הנשיא ביידן יכנס היום  את המועצה לביטחון לאומי כדי לדון בהתפתחויות האחרונות במזרח התיכון.

03:58: דיווחים ערביים: צה"ל תוקף במחנה נוסריאת ובחאן יונס. 

03:45: מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן לנציגי מדינות ה-G7: "איראן וחיזבאללה עלולות לפתוח במתקפה נגד ישראל ב-24-48 שעות הקרובות". 

מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, צילום: אי.פי

03:29: דובר צה"ל מאשר כי כתוצאה מהנפילה במרחב איילת השחר, קצין וחייל צה"ל נפצעו באורח בינוני ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. כוחות כיבוי פועלים לכיבוי השריפה שפרצה במרחב. 

עוד דווח כי לעבר המטרות האוויריות שחצו משטח לבנון שוגרו מספר מיירטים וזוהתה נפילה אחת באיילת השחר. ההתרעות בקריית שמונה והסביבה - זיהוי שווא. 

03:26: רשת "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה: ארגון הטרור לקח אחריות על הירי לעבר איילת השחר וטען כי שיגר "נחיל כטב"מים" לקיבוץ. 

03:22: המוני מתפללים פוקדים את קבר יוסף הצדיק בשכם הלילה לתפילת ליל ראש חודש אב. כוחות צה"ל פועלים בשכם ועל פי דיווחים ערביים נרשמו מספר עימותים בין הלוחמים לפלשתינים. 

02:59: פגיעה ישירה של כטב"ם במבנה סמוך לאיילת השחר. (עידן אבני)

02:57: במועצה האזורית גליל עליון מדווחים כי בדקות האחרונות נשמעו אזעות חדירת כלי טייס בקריית שמונה, כפר גלעדי, תל חי, מעיין ברוך, כפר יובל, איילת השחר, רמות נפתלי, מרכז אזורי מבואות חרמון ויראון. כמו כן נשמעו אזעקות ירי רקטות וטילים ברמות נפתלי, מרכז אזורי מבואות חרמון, מלכיה, יפתח ודישון. בוצעו מס' יירוטים וכתוצאה פרצו שריפות בשטחים פתוחים במספר מקומות בגזרה. (עידן אבני)

02:29: התרעות על ירי רקטות לעבר יראון.

02:18: התרעות על חדירת כלי טיס עוין בקריית שמונה, מעיין ברוך, כפר יובל, כפר גלעדי ותל חי.

02:10: דיווחים ראשוניים על מספר נפילות וניסיונות יירוט בצפון. 

02:00: התרעות משולבות על חדירת כלי טיס עוין וירי רקטות בדישון, יפתח, מלכיה, מרכז אזורי מבואות חרמון ורמות נפתלי.

01:23: דיווחים ערביים: כוחות צה"ל פועלים הלילה בשכם, כוחות רבים ברחבי העיר.

00:33: לאחר כארבע שעות: הסתיימו ההתייעצויות הביטחוניות אצל ראש הממשלה נתניהו.

נתניהו בהערכת מצב בפיקוד העורף, צילום: מעיין טואף /לע"מ

00:19: דובר צה"ל: בהמשך להתרעה שהופעלה לפני זמן קצר במרחב שניר, מדובר בזיהוי שווא.

00:05: התרעת ירי רקטות וטילים בקיבוץ שניר שבגליל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר