הנרצחת בפיגוע בחולון: רינה דניב בת 66

רינה נרצחה במהלך מסלול הליכה שערכה עם בעלה שמעון, שנפצע קשה בפיגוע • אחותו של שמעון, רונית ששון, מסרה מבית החולים: "במהלך ההליכה שלהם הוא הבחין בקבוצה גדולה של ערבים שישבו לאורך מסלול ההליכה, דבר חריג" • בפיגוע נרצח גבר נוסף כבן 80 • "אני רואה שני גברים שהותקפו שוכבים פה" | האזינו לשיחה למד"א

רינה דניב בת 66, הנרצחת בפיגוע בחולון. צילום: ללא קרדיט

הפיגוע בחולון: רינה דניב, בת 66 מחולון, נרצחה במהלך מסלול הליכה שקיימה עם בעלה שמעון, שנפצע באורח קשה. 

רינה דניב ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

ללא קרדיט

רונית ששון, אחותו של שמעון, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה בחולון הבוקר (ראשון), מסרה פרטים על האירוע הטרגי. לדבריה, שמעון ורעייתו רינה, תושבי חולון, יצאו להליכת הבוקר השגרתית שלהם בקרבת ביתם. במהלך ההליכה, שמעון הבחין בקבוצה גדולה של ערבים שישבו לאורך מסלול ההליכה, דבר שלדברי האחות היה חריג: "אף פעם הערבים לא יושבים בקבוצה כזאת גדולה", ציטטה את אחיה. 

בתיעוד של מצלמות אבטחה, המחבל נצפה נכנס לחורשה, ככל הנראה כדי לקחת את הסכין שדקר באמצעותה.

תיעוד המחבל מחולון נכנס לחורשה לפני הפיגוע // מצלמות אבטחה

לפי עדותה, המחבל תקף את בני הזוג מאחור. רינה, בת 67, נרצחה במקום, בעוד שמעון נפצע קשה. "המצב שלו יציב", מסרה האחות מבית החולים. היא הוסיפה כי בני הזוג היו ספורטאים מסורים שנהגו לצאת להליכה פעמיים ביום, בוקר וערב.

זירת הפיגוע בחולון, צילום: TPS

בפיגוע נרצח גם גבר כבן 80, ונפצע אדם נוסף באורח בינוני. המחבל, שזוהה כעמאר רזק כאמל עודה, תושב סלפית ששהה בארץ ללא היתר, חוסל על ידי כוחות הביטחון.

כך נשמעו רגעי האימה - בשיחה למד"א:

דוברות מד"א

רגעים אחרי פיגוע הדקירה, התקבלו שיחות לקו החירום של מד"א, האזינו לאחת מהן: "מד"א תקשיבו, אני נמצא פה בתחנת דלק צומת היובל, גן ליד פה. אני רואה פה שני גברים שהותקפו שכובים פה".

אתה נמצא לידם?

"אני ליד האנשים, אני פה לתוך הגן".

הם בהכרה, לא בהכרה?

"יש לאחד הכרה מלאה, יש אישה אחת. אני צריך פה משהו דחוף. גבר בהכרה מלאה אישה אחת לא בהכרה, נושמת. אני רואה כן כוחות אני קורא להם. רגע, תשארי איתי על הקו. הגיעו לפה כוחות, הנה מגיע צוות מד"א. תודה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר