דיווחים ברצועת עזה: 20 הרוגים וכמה פצועים בתקיפה על צריפים במזרח חאן יונס; שריפה פרצה בגליל העליון תוצאה משברי יירוט

שני חיילי צה"ל נפצעו בינוני וקל כתוצאה מהשיגורים לעבר הצפון • דובר צה"ל: שם המבצע בתימן - "יד ארוכה" • רקטה נפלה בנחל עוז • עשרות שיגורים לעבר הצפון: פגיעה ישירה במפעל בקיבוץ עמיר הלא מפונה

זירת התקיפה בתימן

היום ה-288 למלחמה: צה"ל הודיע כי שני חיילים נפצעו באורח בינוני וקל כתוצאה משברי יירוט בצפון הארץ. ברצועת עזה מדווחים הערב (מוצ"ש) על 20 הרוגים וכמה פצועים בתקיפה על צריפים במזרח חאן יונס. שני צוותי כיבוי מתחנת גליל גולן פועלים בשריפה בגליל העליון כתוצאה משברי יירוט. תושבים באילת מדווחים על הדי פיצוצים.

עדכונים שוטפים

2:00: דיווחים בתימן: שלושה נהרגו ו-87 נפצעו בתקיפה הישראלית באל חודיידה.

1:30: מדינה אירופית נוספת: הקרמלין הודיע שרוסיה מכירה במדינה פלשתינית.

00:30: הדיווחים של תושבי אילת: צה"ל מעדכן כי אין אירוע ביטחוני באילת, ולא בוצע יירוט.

23:32: בהמשך לתקיפת ישראל בתימן, קיימה הערב (מוצ״ש) שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, הערכת מצב עם מנכ״ל המשרד, משה בן-זקן וגורמי מקצוע בכירים במשרד האמונים על הנכסים האסטרטגיים של משרד התחבורה, ביניהם נמלי הים, רשות שדות התעופה, רת״א, חברות התשתית ורכבת ישראל, הונחו להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. (שירית אביטן כהן)

23:17: דיווחים: תושבים באילת מדווחים על הדי פיצוצים. דובר צה"ל: הדיווחים מצויים בבדיקה. (לילך שובל)

פיצוצים בשמי אילת

22:54: שני צוותי כיבוי מתחנת גליל גולן פועלים בשעה האחרונה בשריפה בשטח פתוח בין קיבוץ שניר לנחל חרמון (בניאס), כתוצאה משברי יירוט. "כרגע אין שליטה באירוע אך אין סכנה ליישוב", אומר מפקד האירוע, רב רשף שמעון אוחיון.

שריפה סמוך לקיבוץ שניר כתוצאה משברי יירוט //כב״ה צפון

22:52: דיווחים ברצועת עזה: 20 הרוגים וכמה פצועים בתקיפה על צריפים במזרח חאן יונס (שחר קליימן)

22:50: דיווח ערבי: יעד התקיפה הישראלית בעדלון שבאזור צידון - מחסני רקטות. בהמשך לכך, דווח שצבא לבנון חוסם כבישים בעקבות התקיפה נגד מחסני הרקטותשחר קליימן)

22:05: עדכון מהמרכז הרפואי זיו, צפת: שני חיילי צה״לעם פגיעות רסיסים פונו אל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי זיו. פצוע אחד נפגע בפניו, מצבו מוגדר בינוני. מצבו של הפצוע הנוסף, מוגדר קל.

22:02: דובר צה"ל: בהמשך להתרעות על חדירת כלי טיס עוין שהופעלו בצפון הארץ מוקדם יותר הערב, שוגרו מיירטים לעבר מספר מטרות אוויריות חשודות שחצו משטח לבנון, זוהו מספר נפילות במרחב זעורה. כתוצאה מהנפילות, שני חיילי צה"ל נפצעו באורח בינוני וקל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. (עידן אבני)

21:48: נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הערב עם מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ובירך אותו על התקיפה המוצלחת שביצע חיל האוויר בתימן. בשיחתם, הנשיא הודה למפקד חיל האויר, ובאמצעותו לכל הטייסים, הטכנאים, אנשי הבקרה והמודיעין ולכל מפקדי וחיילי צה״ל במערכים השונים על הפעולה העוצמתית והמדויקת ועל המודיעין האיכותי שאפשר אותה. ״זו דוגמא ברורה למה שחיל האוויר מסוגל - ומסר מהדהד לאויבינו ולכל המזרח התיכון,״ אמר הנשיא בשיחתם. (לילך שובל)

21:12: נתניהו: "הנמל שתקפנו אינו נמל תמים. הוא שימש למטרות צבאיות, הוא שימש כנקודת כניסה לנשק קטלני שסופק לחות׳ים על ידי איראן. הם השתמשו בנשק הזה כדי לתקוף את ישראל, לתקוף את מדינות האזור, לתקוף נתיב שייט בינלאומי, נתיב שייט מהחשובים בעולם. אני מברך את צה׳׳ל ואת חיל האוויר על פעולה נחושה, מדויקת ומוצלחת. הפעולה הזאת פגעה במטרות במרחק 1,800 ק׳׳מ מגבולותינו. היא מבהירה לאויבינו שאין מקום שהזרוע הארוכה של מדינת ישראל לא תגיע אליו". (שירית אביטן כהן)

21:07: הערוץ אל-חדת': "התקיפות של ישראל השביתו את נמל אל-חודיידה" (שחר קליימן)

20:44: ‏דובר מטעם המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן: ״אנחנו מכירים באופן מלא בזכותה של ישראל להגנה עצמית. ארה״ב לא הייתה מעורבת בתקיפה הישראלית בתימן, הן לא היו מתואמות איתנו ולא סייענו לישראל בתקיפה הזו״

20:40: הרמטכ״ל רב אלוף הרצי הלוי אתמול ללוחמים ברפיח: "לאיראן יש זרועות, אתם נאבקים פה עם זרוע אחת, אנחנו נאבקים במקומות אחרים עם זרועות אחרות, וזה דורש הצטיינות מול כל אחת מהן. פעולה מקצועית כאן משפיעה על כל השלוחות של איראן. תזכרו את הדבר הזה, אתם עושים עבודה מאוד מקצועית, אני אומר לכם, זה מאוד מאוד בולט". 

דובר צה"ל

חיל האוויר יירט מאות כטב"מים במלחמה הזו על גבולות מדינת ישראל, מחוץ לגבולות מדינת ישראל, עם הרבה למידה, יש לנו הלילה אירוע לא מוצלח, אנחנו הולכים, לומדים, משפרים, מתקנים, נהיה יותר טובים גם בהגנה, גם בהתקפה, כל דבר שקורה צריך לראות למידה קדימה, ולזכור שהאירוע הבא הוא לא בהכרח אותו הדבר". (לילך שובל)

20:42: שם המבצע בתימן: "יד ארוכה" (לילך שובל)

20:41: בהמשך להתרעת צבע אדום שנשמעה לפני זמן קצר בנחל עוז - זוהתה נפילה של רקטה אחת בשטח פתוח. לא ידוע על נזק או נפגעים בגוף. (איליה יגורוב)

20:21: צבע אדום בנחל עוז 

19:37: התראות על חדירת כלי טיס עוין בגליל המערבי וכן בקלע ושעל שבגולן. 

19:31: נתניהו בזמן התקיפה בתימן, בבור חיל האוויר בקריה (לילך שובל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן התקיפה בתימן בבור חיל האוויר בקריה, צילום: מעיין טואף / לע״מ

19:23: תמונות מדיון אישור התוכניות המבצעיות לתקיפה בתימן, שהתקיים הבוקר בראשות שר הביטחון גלנט, יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר, מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר, ראש אגף המבצעים האלוף עודד בסיוק, ראש אמ״ן האלוף אהרון חליוה, ראש אגף אסטרטגיה האלוף אליעזר טולדנו, המזכיר הצבאי לשר הביטחון תת-אלוף גיא מרקיזנו וראש האגף המדיני ביטחוני במשרד הביטחון דרור שלום. (לילך שובל)

דיון אישור התכניות לתקיפה בתימן, הבוקר, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

19:20: דובר צה"ל: מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר מטרות בשימוש צבאי של שלטון הטרור החות'י במרחב נמל חודידה שבתימן, בתגובה למאות המתקפות לעבר מדינת ישראל בחודשים האחרונים. אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. במידה ויהיו שינויים נעדכן. פרטים נוספים בהמשך. (לילך שובל)

19:19: ערוץ אל-חדת' הסעודי מדווח על לפחות שלושה הרוגים ו-15 פצועים בתקיפה באל-חודיידה (שחר קליימן)

18:55: מקורות בתימן לאל-מיאדין: נגיב לתקיפה הישראלית בחודיידה (שחר קליימן)

18:46: מטוס קרב של חיל האוויר תקף את המשגר ממנו זוהו השיגורים במרחב דיר סירין שבדרום לבנון, לעבר רמת הגולן מוקדם יותר היום. בנוסף, הותקף משגר נוסף של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עיתרון שבדרום לבנון. (לילך שובל)

18:39: בהמשך להתרעה שהופעלה במרחב כיסופים לפני זמן קצר, מדובר בזיהוי שווא.

18:35: רויטרס: התקיפות בתימן בוצעו נגד מתקנים לזיקוק נפט בנמל חודיידה. רשת אל-ערביה דיווחה כי מדובר בתקיפה משותפת לישראל ולארה"ב. (שחר קליימן)

18:32: ערוץ "אל-מיאדין" הפרו-לבנוני דיווח כי התקיפה על העיר אל-חודיידה התבצעה על ידי מטוסי קרב ישראליים מדגם אף-35 (שחר קליימן)

תקיפה המיוחסת לישראל במערב תימן, צילום: רשתות ערביות

18:27: הבכיר החות'י נאסר א-דין עאמר טען כי ישראל תקפה באזור אל-חודיידה ופרצה שריפה ב"נמל המרכזי של תימן". הוא הצהיר כי "עמדת תימן בעד עזה ולא תשתנה. הפעולות המסייעות לעזה לא ייעצרו והתגובה על התוקפנות הזאת היא בלתי נמנעת". (שחר קליימן)

18:26: אזעקת צבע אדום הופעלה בכיסופים בעוטף עזה 

18:21: רשת אל-חדת' הסעודית טוענת כי שורת הפיצוצים בתימן נובעת מתקיפה במעורבות ישראלית על נמל אל-חודיידה, שבשליטת החות'ים. (שחר קליימן)

רשתות ערביות

18:17: במקביל לדיווחים על תקיפות בלבנון: דיווח ערבי על תקיפה ישראלית בכפר דיר סריא בדרום לבנון.  (שחר קליימן)

18:11: לאחר פגיעת הכטב"ם בתל אביב: ערוץ טלגרם פרו-איראני דיווח על תקיפה אווירית של ארה"ב ובריטניה במוקדים שונים באזור אל-חודיידה שבמערב תימן. לידיעה המלאה (שחר קליימן)

דיווחים על תקיפות בתימן לאחר פגיעת הכטב"ם בתל אביב, צילום: רשתות ערביות

18:03: דוברות מעלה יוסף מעדכנת על נפילה באחד הישובים המפונים שגרמה לנזק לבית ולחממות, זאת כחלק מהמטח לעבר הגליל המערבי היום. אין נזק בגוף. (עידן אבני)

17:31: לפי האופוזיציה הסורית, קולות הפיצוצים מוקדם יותר היום באזור דרעא שבדרום סוריה נגרמו כתוצאה מאימונים של צבא אסד. (שחר קליימן)

17:06: השלוחה הלבנונית של חמאס הודיעה כי שיגרה מטח רקטות לעבר מפקדה של צה"ל בגליל המערבי. לפי ההודעה השיגור התבצע מדרום לבנון (שחר קליימן)

16:30: כ-30 שיגורים חצו מלבנון לעבר הגולן אחר הצהריים, חלקם יורטו וחלקם נפלו בשטחים פתוחים. עשרה שיגורים זוהו לעבר הגליל המערבי. בגליל העליון זוהו חמישה שיגורים. מפעל בקיבוץ עמיר שאינו מפונה נפגע כתוצאה מהירי. לידיעה המלאה (עידן אבני)

קיבוץ עמיר לאחר הפגיעה, צילום: אייל מרגולין - ג׳יני

16:28: חיזבאללה הודיע כי בתגובה לתקיפה מוקדם יותר בדרום לבנון, מחבליו שיגרו עשרות קטיושות לעבר קיבוץ דפנה שבאצבע הגליל. (שחר קליימן) 

16:18: ארגון הסחר הימי של בריטניה מדווח על שתי תקיפות של כלי שיט בסמוך למוקה בתימן, שגרמו נזק לכלי השיט. 

16:07: תיעוד: צה"ל תקף מבנה ממנו פעלה חברת ״אלקהארה״ שמתחילת הלחימה מהווה מעין חמ"ל ותשתית מרכזית לאחסון והעברות כספים עבור ארגוני הטרור ברצועה והוצאה לפועל של פעולות טרור. המבנה מוקם באיזור ההומניטרי במרחב דיר אל-בלח והיווה תשתית לפעילות טרור. תקיפת המבנה בוצעה לאחר פינוי האוכלוסיה באזור.

במהלך הסריקות, בהכוונה מודיעינית, פשטו הכוחות על מבנים בהם שהו מחבלים של ארגון הטרור חמאס, בינהם מבנה בשכונה אזרחית בו התבצר מחבל חמאס, ובניינים רבי קומות בלב העיר עזה בהם אותרו: אמצעי לחימה, מחסניות, ציוד של הקומנדו הימי של חמאס, ווסטים, נשקים ואמש״ט.

בשבוע האחרון, חיסלו כוחות האוגדה יותר מ-150 מחבלים, השמידו כ-100 תשתיות טרור ואיתרו מחרטה תת-קרקעית.

תקיפת צה״ל בנוסיראת

16:05: תיעוד: יירוטים מעל קריית שמונה (עידן אבני) 

יירוטים בשמי קרית שמונה

16:00: אוגדה 99 איתרה בימים האחרונים אמצעי לחימה רבים שהוסתרו בבניין רב קומות ובדירת מחבל בלב העיר עזה. צוותי הקרב החטיבתיים אלכסנדרוני ו"הזקן" פשטו על מטה אונר"א.

במהלך הסריקות, פשטו הכוחות על מבנים שבהם שהו מחבלים של חמאס, בינהם מבנה בשכונה אזרחית שבו התבצר מחבל חמאס, ובניינים רבי קומות בלב העיר עזה בהם אותרו: אמצעי לחימה, מחסניות, ציוד של הקומנדו הימי של חמאס, ווסטים, נשקים ואמש״ט. לידיעה המלאה 

אמצעי לחימה שאותרו בעיר עזה, צילום: דובר צה"ל

15:55: רצף אזעקות ירי רקטות וטילים בשורת יישובים בגליל העליון.

15:50: האזעקות בצפון: מספר שיגורים לצפון הגולן, חלקם יורטו. לא דווח על נפגעים. (עידן אבני)

15:35: אזעקות ירי רקטות וטילים בצפון רמת הגולן ואצבע הגליל.

14:55: דיווח ערבי: הרכב שהותקף ליד הכפר בדרום לבנון היה שייך למחבלי חיזבאללה. כמה סורים שהתגוררו באוהל סמוך נפצעו מרסיסים ופונו מהזירה לבית החולים, ביניהם ילד. (שחר קליימן)

14:05: צה"ל תקף מבנה ממנו פעלה חברת ״אלקהארה״ ששימשה להתעצמות צבאית של ארגוני הטרור ברצועה. חוסל מחבל שפעל בין היתר כגורם העברת כספים להתעצמות ארגוני הטרור.

13:45: דיווח בדרום לבנון: כטב"מ ישראלי תקף מכונית ליד הכפר בורג' אל-מלוכ. (שחר קליימן)

זירת התקיפה בדרום לבנון, צילום: רשתות ערביות

13:40: דיווחים פלשתיניים: צה"ל תוקף בנוסיראת שבמרכז הרצועה.

תקיפה בנוסיראת שבמרכז רצועת עזה // רשתות ערביות

13:20: סוכנות הידיעות הפלשתינית "וופא": שישה פלשתינים נהרגו בתקיפות בצפון הרצועה.

12:55: דיווח ערבי: תקיפה אווירית כוונה לאחד ממגדלי עין גוליית במחנה נוסיראת במרכז רצועת עזה.

תיעוד רגעי התקיפה של הבניין בנוסיראת היום // רשתות ערביות

12:35: דיווחים על תקיפה ישראלית בפרבר הצפוני של דרעא בדרום סוריה, לעבר בסיס של צבא אסד.

המתחם הצבאי בעיירה עיזרא, צילום: גוגל מפות

12:20: פיקוד העורף: בהמשך להתרעות על חדירת כלי טיס עוין באצבע הגליל - "האירוע הסתיים". לא דווח על נזק או על נפגעים.

11:56: התרעות חדירת כלי טיס עוין וירי רקטות וטילים ביישובים בגליל העליון.

11:54: התרעת חדירת כלי טיס עוין בע'ג'ר שבגבול ישראל-לבנון.

11:35: כלי תקשורת באיראן דיווחו כי עקב שיבושים חמורים ב-GPS בעיר טהראן, מיקומם של רוב המכשירים מוצג באזור בית הזיקוק בקרשהר.

מתקפת סייבר באיראן?, צילום: ללא

11:00: סוכנות פעולות הסחר הימי של בריטניה (UKMTO) מדווחת על שתי תקיפות שבוצעו לעבר ספינה בים האדום, במרחק 118 קילומטרים מעיר הנמל מוחא שבתימן. לפי הדיווח, אחת מהתקיפות גרמה לנזק קל לספינה.

10:55: צוות הקרב של חטיבה 401 פועל נגד תשתיות טרור ומחבלים של ארגון הטרור חמאס בשכונת תל אל סולטאן, כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח. צוות הקרב של חטיבת גבעתי חיסל ביממה האחרונה מספר מחבלים בהתקלויות שונות במרחב.

תקיפות צה"ל ברצועת עזה // דובר צה"ל

09:35: דובר צה״ל: מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הבוקר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב חולא שבדרום לבנון. מוקדם יותר היום, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה בשמי לבנון. המטרה לא חצתה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

תיעוד התקיפות במרחב חולא שבדרום לבנון // דובר צה"ל

08:40: "אל-מנאר", השייך לחיזבאללה מדווח על תקיפה בכפר חולא שבדרום לבנון.

08:27: ההתרעה במנרה: מספר שיגורים שנורו נפלו בשטח לבנון. חיזבאללה לקח אחריות על הירי. (עידן אבני)

07:31: אזעקות הופעלו באצבע הגליל. (עידן אבני)

07:27: חברת האבטחה הימית הבריטית "AMBREY" הודיעה כי קיבלה דיווח על תקרית ביטחונית שאירעה בים האדום, כ-113 קילומטרים דרום-מערבית לעיר הנמל חודיידה שבתימן. החברה הוסיפה כי היא "חוקרת את האירוע".

החות'ים על חופי הים האדום, צילום: רויטרס

07:14: היועץ לביטחון לאומי של בחריין, נאסר בן חמד אלח'ליפה: "מודים לאל שהייתה לנו מערכת משולבת באזור נגד המתקפה האיראנית על ישראל בליל ה-13 וה-14 באפריל האחרון. עלינו לשמור תמיד את הדלת וערוצי התקשורת פתוחים עם ישראל. חתמנו ​​על הסכם הנורמליזציה עם ישראל ללא תנאים".

06:40: העיתון "אל-אחבאר" דיווח הבוקר כי התקפת הכטב"ם בתל אביב הייתה "רק ההתחלה בסדרת תקיפות שיחצו עוד קווים אדומים". מקורות מסרו כי הכטב"ם, המכונה "יפו", הוא אמל"ח של שלב חדש במערכה ולחות'ים יש "הפתעות צבאיות רבות". (שחר קליימן)

05:49: דיווח ערבי: יותר מ-25 הרוגים בהפצצות חיל האוויר ברצועת עזה.

דיווח ערבי: יותר מ-25 הרוגים בהפצצות חיל האוויר ברצועת עזה, צילום: ללא

05:01: כוחות הביטחון פועלים בשעה זו גם במחנה עקבת ג'אבר ביריחו.

04:16: דובר צה״ל מעדכן כי בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב תלמי יוסף בשעה 3:47, "מדובר בזיהוי שווא".

03:57: דיווחים פלשתיניים על ארבעה הרוגים ומספר פצועים בתקיפת בית משפחת אבו ג'סר באזור אל-עלמי במחנה ג'באליה בצפון רצועת עזה.

דיווחים על הרוגים ופצועים בתקיפות צה"ל ברצועה, הלילה, צילום: רשתות ערביות

03:49: אזעקה המתריעה מפני ירי טילים ורקטות הופעלה ביישוב תלמי יוסף שבעוטף.

03:26: כוחות הביטחון ממשיכים במבצע לסיכול טרור ברחבי יו"ש. לפי דיווחים בכלי תקשורת פלשתיניים, מספר מחבלים נעצרו באזור ג'נין. עוד מדווחים כי נערכה פשיטה על ביתו של צעיר בעיירה דרומית לג'נין.

פשיטה של יותר מ-15 משוריינים של צה''ל על טול כרם

02:45: תשעה פלשתינים נהרגו הלילה ברצועת עזה. ארבעה נהרגו במהלך פשיטה על בית במחנה נוסייראת במרכז הרצועה. בנוסף, חמישה נהרגו בהפצצת חיל האוויר בשכונת שייח' רדואן, צפונית לעיר עזה יחד עם 10 פצועים.

חילוץ פצועים ברצועה, אתמול, צילום: אי.פי.אי

02:24: דיווחים ערביים: כוחות הביטחון פתחו באש לכיוון רכב במחסום דרומית לחברון, אחרי שלא נענה לדרישותיהם לעצור. בנוסף, מספר מחבלים נעצרו באזור.

הרגע בו פתחו כוחות הביטחון באש על מכונית פלשתינית דרומית לחברון

01:58: דיווחים בעזה: צוותי הצלה חילצו לפחות שבעה הרוגים ומספר פצועים מההפצצה בכיכר אל-אמין בעיר עזה.

01:37: דיווחים פלשתיניים: צה"ל וחיל האוויר תוקפים בנוסיראת שבמרכז רצועת עזה. בנוסף, דיווחים על תקיפת בית בשכונת שייח' רדואן בעיר עזה.

01:16: על פי דיווחים, ישנם שישה מחוסלים בתקיפה אווירית בסביבת המכללה הקהילתית בעיר עזה. 

00:55: המחבל איברהים חמזה איברהים זקאק עוואד בן ה-22, מבית אומר, חוסל הלילה בעימותים שפרצו במקום עם כוחות הביטחון. על פי דיווחים ערביים, הוא מת לאחר שנפגע בראשו מכדור חי של צלף. 

המחבל איברהים חמזה איברהים זקאק עוואד מת לאחר שנפגע בראשו מכדור, צילום: רשתות ערביות

00:13: דיווחים פלשתיניים על עימותים בין מחבלים לכוחות הביטחון בעת פעילות לסיכול טרור בפרבר דנאבה בטול כרם.

00:12: דיווחים ערביים: צה"ל תוקף מבנים במרחב רפיח.

תקיפות צה"ל במרחב רפיח, הלילה, צילום: רשתות ערביות

00:05: חבר ההנהגה של החות'ים חזאם אל-אסד אמר אמש כי התקיפה הזאת היתה רק ההתחלה והם ימשיכו לתקוף את "האינטרסים הישראליים". הוא איים כי ההתקפות יימשכו עד להפסקת אש ברצועת עזה. (שחר קליימן)

00:02: פיקוד העורף מעדכן כי אתמול הופעלו 36 התרעות ואזעקות ברחבי ישראל בעקבות ירי טילים ורקטות וכן חדירת כלי טיס עוינים.

00:00: חיזבאללה הודיע כי תקף מוצב ליד קיבוץ יפתח, במסגרת הפעולה ה-15 שלו מאז שעות הבוקר. על פי נתוני צה"ל, לפחות 65 רקטות שוגרו מאז שעות הבוקר. לאחר מכן הודיע חיזבאללה על שיגור כטב"מים לעבר איילת השחר, שם נשמעה אזעקה ולא דווח על נפגעים.

בהכנת הידיעה השתתפו: לילך שובל, עידן אבני, שחר קליימן, אריאל כהנא, שירית אביטן כהן, יואב לימור, חנן גרינווד, נטעאל בנדל, רן רזניק, איליה יגורוב, אבי כהן, מישל מכול, מיטל יסעור בית-אור, איציק סבן, אפרת פורשר, יהודה שלזינגר, ירון דורון, נטע בר, אסף גולן, רונית זילברשטיין, סוניה גורודיסקי, שמעון יעיש, היאלי יעקבי-הנדלסמן, יורי ילון, נועם (דבול) דביר, אייל לוי, טל אריאל יקיר, דוד ברון, מרב סבר, דור מלול ומתי טוכפלד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר