הותר לפרסום: רס"ן במיל' איתי גלאה נפל בלחימה בצפון

גלאה, בן 38 במותו מרמת גן, שימש כסגן מפקד פלוגה ביחידה 8679, עוצבת יפתח • גלאה היה אב לשניים, שאשתו נמצאת כעת בהיריון מתקדם • עד עתה גבתה המלחמה את חייהם של 677 חיילי צה"ל

רס"ן איתי גלאה, בן 38 במותו. נפל בלחימה בצפון. צילום: ללא

לוחם מילואים, רס"ן (מיל׳) איתי גלאה, בן 38 מרמת גן, סגן מפקד פלוגה ביחידה 8679, עוצבת יפתח (679), נפל בלחימה בצפון - כך הותר לפרסום הערב (חמישי), על ידי דובר צה"ל. הוא ההרוג ה-26 מאש חיזבאללה בגבול לבנון מתחילת המלחמה.

על פי הפרטים הידועים כעת, לוחם המילואים נפגע אתמול (רביעי) מפגיעת רקטה. גלאה היה אב לשניים, שאשתו נמצאת כעת בהיריון מתקדם. 

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן ספד לאיתי גלאה: "ערב מר לעיר שלנו עת הותר לפרסום דבר נפילת תושב העיר, איתי גלאה, בהגנה על צפון הארץ מפגיעת רקטה. רס״ן (מיל׳) איתי גלאה, בן 38, אבא של יהלי שעולה לכיתה א' ולגוני שבגן ובעלה של גל שבהריון מתקדם מאוד. כמה הבשורה הזו אכזרית וקורעת לב".

לוחם ששירת עמו, כתב עליו: "לצערי אני נאלץ לעדכן שאיתי גלאה, ששירת כקצין בפלוגה בשנים 2006-7 נהרג במהלך שירות מילואים בצפון. איתי היה קצין מצוין ואדם נפלא עוד יותר. מועד ההלוויה נקבע למחר בשעה 11 בבית העלמין בקריית שאול. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר