חשוד בסיוע: הוארך מעצרם של בני משפחתו של המחבל מהפיגוע בכרמיאל

מעצרו של אמו, אחיו ואחותו של המחבל מהפיגוע בכרמיאל הוארך ב-8 ימים • במשטרה מייחסים לו סיוע לרצח ומעשה טרור • בחקירה עלתה ראיה שקושרת אותו לסיוע בביצוע הפיגוע

זירת הפיגוע בכרמיאל. צילום: מד"א

בית משפט השלום בנצרת האריך בשמונה ימים את מעצרו של סלאח רבעי, אחיו של המחבל ג'ואד רבעי שרצח את החייל אלכסנדר יקימינסקי בפיגוע בקניון חוצות בכרמיאל. כמו כן הוארך מעצרן של האמא והאחות. 

תיעוד: זווית נוספת לפיגוע בקניון בכרמיאל

לאחר הפיגוע, המשטרה עצרה שבעה מבני המשפחה של המחבל. האח סלאח נעצר לפנות בוקר ואמר לחוקרים כי הופתע שאחיו ביצע את הפיגוע. נציגת המשטרה אמרה בדיון כי ארבעה חשודים נעצרו בסמוך למקום האירוע ולזמן האירוע, ושלושה נוספים נעצרו בהמשך החקירה.

עוד אמרה הנציגה כי לסלאח רבעי מיוחס סיוע לרצח ומעשה טרור וכי החקירה העלתה ראיה שקושרת אותו לסיוע בביצוע הפיגוע.

ג'ואד רבעי המחבל שביצע את הפיגוע, צילום: .

מבצע הפיגוע, ג'ואד רבעי, בן 20 מהכפר נחף הסמוך לכרמיאל הוא המחבל שדקר אתמול (רביעי) שני ישראלים בקניון בכרמיאל ורצח אחד מהם. רבעי היה רווק והתגורר עם הוריו ואחיו בכפר נחף. במשטרה מוסרים כי לא היה לו עבר פלילי וכי אינו מוכר לכוחות הביטחון. 

סלאח רבעי, אחיו של ג'ואד רבעי המחבל מנחף, צילום: הרצי שפירא

בפיגוע בקניון חוצות נרצח סמל אלכסנדר יקימינסקי, בן 19 מנהריה, לאחר שחיסל את המחבל. יקימינסקי פונה לבית החולים במצב אנוש - שם נאלצו לקבוע את מותו. אמו אולגה, עובדת בבית החולים קיבלה את ההודעה שבנה התקבל במיון: "לאחר מכן הבנתי שהבן שלי הוא זה שירה במחבל, אני גאה בו".

אימו ואחותו של המחבל ג'ואד רבעי, צילום: הרצי שפירא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר