הותר לפרסום: סרן איליי אלישע לוגסי, בן 21 מקריית שמונה, נפל בקרב בצפון הרצועה

לוגסי, היה בנה היחיד של סמדר, עובדת העירייה • למרות שנפצע בתחילת המלחמה התעקש לחזור ולהילחם ברגע שעמד שוב על רגליו • בעיר ספדו לו: "העיר שלנו איבדה היום את אחד מטובי בניה, נוח על משכבך בשלום, שנהיה ראויים לך"

איליי אלישע לוגסי ואימו. צילום: ללא

לוחם צה"ל, סרן איליי אלישע לוגסי נפל בקרב בצפון רצועת עזה ברצועת עזה - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. לוגסי היה בנה היחיד של סמדר, סייעת המועסקת בעירייה. הלוחם הנופל היה מפקד צוות בגדוד 75, חטיבת "סער מגולן".

סרן איליי אלישע לוגסי, צילום: דובר צה"ל

באירוע בו נפל סרן לוגסי, נפצעו באורח קשה שלושה לוחמים מגדוד 75, הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

בעיר ספדו לו: "העיר קריית שמונה ומשפחת עיריית קריית שמונה המומים וכואבים את נפילתו של איליי אלישע לוגסי הי"ד, בנה יחידה היקר לה מכל של סמדר לוגסי, עובדת העירייה, שנפל היום בעזה".

איליי נפצע בתחילת המלחמה אולם התעקש בגבורה לחזור ולהילחם ברגע שעמד שוב על רגליו. "הוא היה לוחם אמיץ ואיש מדהים, מלח הארץ", כתבו עליו בעיר. "אנחנו כותבים שורות אלו בהלם גמור ובכאב עמוק מנשוא. סמדר יקרה, קריית שמונה כולה מחבקת ועוטפת אותך, העיר שלנו איבדה היום את אחד מטובי בניה וגיבוריה! נוח על משכבך בשלום איליי, והלוואי שכולנו נהיה ראויים לך".

חברה נוספת, גאיה בוזגלו, כתבה לזכרו: "מסרבת להאמין. חבר יקר שלי שנהיה ראויים לך. נוח על משכבך בשלום".

על צערה הרב של אמו, נאמר: "כמה נלחמה להביא אותו, בן יחיד לאמא חד הורית, נקרע הלב". אילנה מויאל מנהלת בית הספר עוזיאל בקריית שמונה, סיפרה: "סמדר משמשת שנים רבות כסייעת בכיתה המקדמת בבית הספר. איליי הגיבור נפצע במהלך המלחמה והתעקש לחזור במהלך המלחמה ולאחר השיקום התעקש לחזור לחבריו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר