נתניהו: ״אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס״ // עומר מירון / לע״מ

נתניהו בניגוד לדיווחים: "מתקדמים לסיום שלב החיסול של חמאס"

נתניהו נפגש במשרדו עם חניכי המכללה לביטחון לאומי וחניכים מצבאות זרים • "יהיה עוד המשך להכות בשארים של חמאס"

[object Object]

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם חניכי המכללה לביטחון לאומי במשרד רה"מ בירושלים. במפגש השתתפו המזכיר הצבאי של רה״מ אלוף רומן גופמן ומפקד מפקדת העומק והמכללות הצבאיות אלוף נמרוד אלוני. כמו כן, במפגש נכחו גם חניכים מצבאות של מדינות זרות: גרמניה, סינגפור, יפן, איטליה, צ׳כיה וקוריאה הדרומית.

נתניהו עם החניכים, צילום: קובי גדעון

ראש הממשלה סקר בפני החניכים את מהלך הלחימה ברצועת עזה, את המדיניות והפעילות הישראלית בכלל הזירות ובפרט בזירה הצפונית, ואת אתגרי הביטחון של ישראל בכללותם ובראשם איראן. נתניהו תיאר בפניהם את ההישגים המשמעותיים של כוחות הביטחון ובראשם צה״ל בכלל הזירות, ובמיוחד ברצועת עזה. ראש הממשלה חיזק את החניכים להמשיך בעשייה הנחושה למען ביטחון מדינת ישראל, לקראת השתלבותם בתפקידי מפתח במערכת הביטחון.

ראש הממשלה נתניהו לחניכים: "חזרתי אתמול מסיור באוגדת עזה, ראיתי שם הישגים גדולים מאוד של לחימה שמתבצעת ברפיח. אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו". 

נתניהו: "מתקרבים לחיסול חמאס", צילום: קובי גדעון

עוד הוסיף נתניהו: "אני התרשמתי מאוד גם מההישגים מעל הקרקע, מתת הקרקע, מרוח הלחימה של המפקדים. עם הרוח הזאת אנחנו נשיג את כל היעדים שלנו: גם להחזיר את חטופינו, גם לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, גם להבטיח שעזה לא תהווה איום, ועוד יותר מזה גם להחזיר את תושבינו הן בדרום והן בצפון בביטחה לבתיהם. אנחנו בחזית רחבה מאוד, ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו - של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה"ל וזרועות הביטחון אנחנו יכולים לאויבינו״.

דבריו של נתניהו נאמרו בניגוד גמור לדיווח הבוקר של העיתון השמרני "וול סטריט ג'ורנל" שחשף כי ארגוני הטרור ברצועת עזה, ובראשם חמאס, נערכים מחדש ובונים את כוחם בנקודות בהן צה"ל אינו נוכח ברצועת עזה.

מחבלי חמאס (ארכיון), צילום: איי.פי

על פי הדיווח, שמביא ציטוטים מבכיר במערכת הביטחון בישראל, ארגוני הטרור נערכים מחדש באזורים שונים ברצועה וההתקבצות של מחבלים היא הסיבה לפעולת צה"ל בשכונת סג'עייה שממזרח לעיר עזה. הבכיר אף הצהיר שהפעולה נועדה על מנת לפגוע במערך התת קרקעי של חמאס, בפרט בחשש מפני מנהרות שחוצות לשטח ישראל ויאפשרו למחבלים לתקוף יישובים ישראליים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו