הותר לפרסום: סמל אורי יצחק חדד נפל בקרב בדרום רצועת עזה

אורי, בן 21 מבאר שבע, לוחם בגדוד 931 • באירוע בו נפל נפצע באורח קשה לוחם נוסף

סמל אורי יצחק חדד. צילום: ללא

צה"ל התיר לפרסום היום (שני) כי סמל אורי יצחק חדד, בן 21, מבאר שבע, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.  אורי הוא החלל השישי מישיבת איתמר שנפל מתחילת המלחמה. באירוע בו נפל, נפצע באורח קשה לוחם מחטיבת הנח״ל. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

איגוד ראשי ישיבות ההסדר ספדו לו: "אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים". 

"איגוד ישיבות ההסדר, יחד עם רבני ותלמידי ישיבת ההסדר איתמר ומשפחות הלוחמים, מבקשים מכל בית ישראל להרבות בתפילה לרפואה שלמה ולהחלמתם המלאה של תשעת הפצועים מהתקרית הקשה היום ברצועה בתוך שאר חולי ישראל"

סמל אורי יצחק חדד, צילום: ללא

אביו של אורי, הרב ציון חדד, הוא מנכ"ל עמותת בית מוריה בבאר שבע. "אוי לנו כי הושברנו. בכאב עמוק משתתפים באבלם של אהובינו על עלייתו בגבורה לגנזי מרומים של בנם האהוב אורי", אמרו בעמותה. "מבני ציון היקרים והמסולאים מפז, מתיקות ואור גדול שנגנז. עיני עיני יורדה מים על חללי בת עמי. בנחמת ציון ובבניין ירושלים ומהשמיים תנוחם המשפחה כולה".

ח"כ אביגדור ליברמן ספד לו: "עוד גיבור ישראל שנפל על הגנת המולדת. אני שולח תנחומים למשפחתו בשעתה הקשה ביותר. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר