"נפל על הגנת המולדת שכל כך אהב": סרן סקאג׳יו נהרג בפעילות מבצעית בג'נין

אלון, בן 22 תושב חדרה, היה מפקד צוות צלפים בסיירת חרוב ונהרג מפיצוץ מטען בעומק מחנה הפליטים • עמית אחותו: "הוא הלך ראשון לעזור ובגלל זה נפגע, אני מקווה שיזכרו אותו ככה, כגיבור, הוא באמת גיבור"

סרן אלון סקאגיו ז"ל. צילום: דובר צה"ל

"מעורב חברתית וערכי": במהלך מבצע במחנה הפליטים ג'נין הלילה (רביעי) נהרג מפקד צוות צלפים בסיירת חרוב, סרן אלון סקאג׳יו, בן 22 מחדרה. 17 לוחמים נוספים נפצעו, עשרה במצב קל, שבעה במצב בינוני – זאת כתוצאה מעלייה על מטען. הלוויתו של סרן אלון סקאג׳יו, תיערך מחר (שישי) בבית העלמין העלמין הצבאי בחדרה. הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים.

עמית, אחותו של סרן אלון סקאג'יו, סיפרה בכאב: "אלון התחיל ביחידת דובדבן . הוא היה צלף ויצא לקצונה. הוא היה קצין צלפים בצוות חרוב. הוא הכי טוב, הכי חכם, תמיד עוזר לכולם. מוקף בחברים, מוערך, אוהב לעזור לאנשים. היה במועצת הנוער בחדרה, היה במד"צים. זו אבידה גדולה, חבל מאוד. בלילה דפקו בדלת ואמרו לנו. ביום שלישי דיברתי איתו בפעם האחרונה, גם אמא ואבא. בסוף השבוע האחרון הוא היה בבית. הוא יצא לבלות ונהנה. הוא היה בעזה חמישה חודשים. הוא יצא משם בלי שום שריטה, עשה את המשימות שלו בגבורה. ועכשיו הוא היה הראשון ללכת לעזור, כי זה הוא. הוא הלך ראשון לעזור ובגלל זה נפגע. אני מקווה שיזכרו אותו ככה, כגיבור. הוא באמת גיבור".

סרן אלון סקאג'יו, צילום: ללא קרדיט

לנוכח הבשורה המרה על נפילתו של סרן סקאג׳יו, ביקש ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, לנחם את המשפחה האבלה. "כשנשאל אלון סקאג'יו בפרויקט של מחלקת הנוער בעיר, מה הכי ישראלי בעינייך? התשובה שלו היתה ברורה: 'לשרת את המדינה'. הלילה הוא נפל על הגנת המולדת שכל כך אהב".

חילופי אש במחנה הפליטים ג'נין, ארכיון (ארכיון), צילום: אי.אף.פי

עוד כתב ראש העיר: "אלון, בן 22, היה מפקד צוות צלפים בסיירת חרוב של חטיבת כפיר, נפל בפעילות מבצעית בג'נין. גדל, התחנך, הדריך והיה חלק ממועצת הנוער העירונית, ארגון המד"צים וקלוב התעופה בחדרה. בגילו הצעיר, כנער מעורב, אינטלגנט, חברותי ומבריק, הספיק להשפיע על חניכים, תלמידים ותלמידות והערכים בהם האמין ובהם דבק, הועברו גם להם כך שיהדהדו עוד שנים רבות. דוריה, ארווין, עמית ואריאל, בני משפחת סקאג׳יו, אין מילים שיכולות לנחם, אני משתתף בצערכם העמוק, מי יתן ונהיה ראויים להקרבה זו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר