ב"רופאים ללא גבולות" זעמו על הרג של פיזיותרפיסט בעזה, בצה"ל חשפו: מדובר במחבל

קרולין סגין, מנהלת הפעילות של הארגון באזור, הגיבה בחריפות לחיסולו של אל-ואדיה: "הריגת עובד רפואה בדרכו להגיש טיפול חיוני לנפגעי הטבח האינסופי ברחבי עזה זו פעולה צינית ומתועבת" • בדובר צה"ל חשפו כי ניהל במקביל חיים כפולים כמחבל בכיר בארגון הג'יהאד האסלאמי והיה פעיל למעלה מ-15 שנה במערך הייצור של ארגון הטרור

אל-ואדיה במהלך פעילותו כמחבל בג'יהאד האסלאמי. צילום: דובר צה"ל בשפה הערבית

ארגון "רופאים ללא גבולות" גינה את חיסולו של פאדי ג'יהאד מוחמד אל-ואדיה ברצועת עזה - דובר צה"ל בערבית חשף כי מדובר במחבל בג'יהאד האסלאמי. 

קרולין סגין, מנהלת הפעילות של "רופאים ללא גבולות" באזור, הגיבה היום (רביעי) בחריפות לחיסולו של אל-ואדיה, שהוצג כפיזיותרפיסט בארגון. "הריגת עובד רפואה בדרכו להגיש טיפול חיוני לנפגעי הטבח האינסופי ברחבי עזה היא מעבר לזעזוע; זו פעולה צינית ומתועבת", אמרה סגין בהצהרה רשמית של הארגון.

אל-ואדיה במהלך פעילותו כמחבל בג'יהאד האסלאמי, צילום: דובר צה"ל בשפה הערבית

מנגד, חשף דובר צה"ל בשפה הערבית כי אל-ואדיה, שאכן עבד כפיזיותרפיסט עבור "רופאים ללא גבולות", ניהל במקביל חיים כפולים כמחבל בכיר בארגון הג'יהאד האיסלאמי. על פי המידע שנחשף, אל-ואדיה היה פעיל למעלה מ-15 שנה במערך הייצור של ארגון הטרור ונחשב למומחה הארגון בתחומי האלקטרוניקה והכימיה. יתרה מזאת, נטען כי בשנה בה הצטרף לארגון הרפואי, ניסה לצאת מרצועת עזה לאיראן, במטרה לעבור אימוני הכשרה של ארגון הטרור. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר