הותר לפרסום: סמ"ר במיל' רפאל קאודרס נפל במתקפת הכטב"מים על חורפיש

כטב"ם הנפץ פצע גם כוחות הצלה שהוזנקו למקום אחרי הנפילה הראשונה • חיילת צה"ל במילואים נפצעה באורח קשה ושמונה חיילי מילואים נוספים נפצעו באורח קל

רפאל קאודרס. צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: סמ"ר רפאל קאודרס, בן 39 מצור הדסה, נהרג אתמול (רביעי) במתקפת הכטב"מים בחורפיש שבגליל העליון. בנוסף, חיילת צה"ל במילואים נפצעה באורח קשה ושמונה חיילי מילואים נוספים נפצעו באורח קל. הלוויתו של קאודרס תתקיים היום, חמישי, בשעה 16:00 בבית העלמין בכפר עציון.

פגיעה ישירה בחורפיש, צילום: ללא

במתקפת כטב"מים, שפגעו ישירות בזה אחר זה - נפצעו גם כוחות הצלה שהוזנקו למקום אחרי הנפילה הראשונה. קב"ט מועצת חורפיש גאלב גדבאן אמר בהודעה שיצאה לתושבים כי "היו שתי התרעות בתווך של 8-7 דקות". שלושה פצועים פונו לבית החולים זיו בצפת.

פגיעה ישירה בחורפיש

דובר צה"ל מסר כי "זוהו שיגורים משטח לבנון שנפלו במרחב חורפיש. לא הופעלו התרעות. האירוע מתוחקר".

הדודה נרצחה בפיגוע

דודתו של רפאל, אחותו של אביו בנימין - ביאנקה שחרור - נרצחה בפיגוע התאבדות באוטובוס בירושלים ב-2003. סבו וסבתו, אדמונדו ומרגריטה קאודרס, נולדו במילאנו באיטליה, ונמלטו מהנאצים לשווייץ.

משפחת משו"ב (מערכת ניהול בתי ספר אינטרנטית) הגיבה להודעה על מותו: את רפאל פגשנו לראשונה כרכז בגרות ומחשוב בתיכון אור בצור הדסה, התאהבנו בו כלקוח מקצועי ומסור ובהמשך עזב את בית הספר ועבר אלינו לחברת משו"ב במישרה מלאה. רפאל ליווה מאות בתי ספר בתמיכה ותמיד עם כל הלב, תוך שהוא זוכה לפירגון, הערכה ואהבה מאיתנו ומלקוחותינו. גם במהלך שירות המילואים הממושך לקח מחשב נייד וענה מהשטח, לסייע בתמיכה. צער עמוק וכאב בלתי נתפס אוחזים בנו ואנו מנסים לנחם את המשפחה, שלא תדעו מצער.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר