"תשאירו אותי ואת חבריי שבויים כמו רון ארד?": חמאס פרסם הקלטה של החטופה נועה ארגמני

"אני נמצאת בשבי כבר יותר מ-237 ימים ועדיין לא יודעת עד מתי אשאר פה", נשמעת ארגמני בהקלטה • "אני פונה לאזרחי ישראל - תצילו אותנו", היא אומרת • משפחתה אומרת כי האיורים המלווים את ההקלטה שייכים לה

הקלטה של החטופה נועה ארגמני

"אתם תומכים בממשלת נתניהו, גלנט וגנץ?" חמאס ממשיך עם הטרור הפסיכולוגי ומשחרר היום (שישי) הקלטה של החטופה נועה ארגמני, שבה היא מטיחה אשמה בממשלת נתניהו, גלנט וגנץ, ודורשת מהאזרחים להמשיך עם המחאות. למרות שבסרטון לא נאמר במפורש שהקול שנשמע הוא של ארגמני, ממטה משפחות החטופים נמסר שאכן מדובר בקולה. המשפחה מניחה שהציורים שנראים בסרטון הם שרבוטים של נועה.

בינואר האחרון חמאס פרסם סרטון שבו נראים נועה ארגמני, יוסי שרעבי ז"ל אשר נרצח בשבי חמאס ואיתי סבירסקי ז"ל, אשר גם הוא נרצח בשבי חמאס. בסרטון ההוא השלושה אומר דברים שסביר להניח שהוכתבו להם על ידי שוביהם למטרות טרור פסיכולוגי ותעמולה.

נועה ארגמני, סטודנטית אוניברסיטת בן גוריון, אשר מוחזקת בשבי חמאס, צילום: ללא

בסרטון ארגמני פונה לעם ישראל: "תצאו לרחובות, גברים ונשים, תסגרו את רחובות תל אביב ואל תחזרו הביתה עד שאנחנו לא נחזור". עוד נשמע בקולה של נועה: "בבקשה, אל תתנו לנתניהו ולממשלה להרוג אותנו. תצילו אותנו. הזמן אוזל. אנחנו לא רוצים למות פה".

החטוף סשה טרופנוב, צילום: .

נראה שבשבוע האחרון ארגוני הטרור בעזה מעלים הילוך ומפרסמים הקלטות של חטופים. בימים האחרונים פרסם הג'יהאד האסלאמי סרטון של החטוף אלכס טרופונוב, שבו הוא מספר שמצבו "טוב" ודורש גם הוא מאזרחי ישראל להמשיך עם המחאות ולא להפסיקן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר