צה"ל מאשר: מפקד בכיר בכוח רדואן חוסל בתקיפה לילית בדרום לבנון

על פי דיווחים זרים, עלי אחמד חסין נהרג יחד עם עוד שני מחבלים בתקיפה של חיל האוויר על בית באזור בינת ג'בייל • הוא שימש גורם ותיק ובכיר בארגון הטרור, מקביל בדרגתו לדרג מח״ט• התקיפה התבצעה על בית בן שתי קומות בעיירה אל־סולטנה

תיעוד: תקיפה בכפר כילא // דובר צה"ל

מטוסי קרב של חיל האוויר חיסלו הלילה (שבין שני לשלישי) בלבנון את עלי אחמד חסין מפקד גזרת חג׳יר של כוח רדואן, יחידת העילית של ארגון הטרור חיזבאללה.

חסין שימש גורם ותיק ובכיר בארגון הטרור, מקביל בדרגתו לדרג מח״ט. במסגרת תפקידו היה אחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור במרחב רכס רמים נגד העורף הישראלי.

מפקד בכוח רדואן שחוסל עלי אחמד חסין, צילום: רשתות ערביות

חסין קידם מתחילת המלחמה שיגורים רבים לעבר שטח הארץ ובמסגרת תקיפתו הלילה חוסלו שני מחבלים נוספים שהיו תחת פיקודו בארגון הטרור.

חוסיין הוא המפקד השלישי לפחות בדרגה מקבילה למח"ט בחיזבאללה שמחוסל. זאת בנוסף על שני מפקדים בכירים מאוד, ביניהם וויסאם א-טוויל - המפקד בפועל של כוח רדואן.

על פי דיווח בסוכנות הידיעות "רויטרס", המפקד נהרג יחד עם עוד שני מחבלים בתקיפה של חיל האוויר על בית באזור בינת ג'בייל. עיתונאים באופוזיציה הסורית טענו כי הוא היה שותף למעשי טבח במהלך מלחמת האזרחים הסורית.

לפי העיתון הלבנוני א-נאהר התקיפה של חיל האוויר התבצעה הלילה על בית בן שתי קומות בעיירה אל־סולטנה באותו אזור. עוד דווח כי ישראל הסלימה את תקיפותיה ובאותה פעולה נגרם הרס רב במקום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר