מטח קטלני לצפת ופגיעה בבסיס: צפו בתיעוד זירת הנפילות בעיר

הרוגה ושמונה פצועים בירי הכבד לצפון הארץ • משעות הבוקר אזעקות נשמעו ביישובי הגליל: צפת, נטועה, אזור תעשייה רמת דלתון, דלתון וקדיתא • דובר צה"ל: "זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב נטועה, מנרה וכן לבסיס צה״ל בצפון הארץ, כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי"

ירי כבד לצפת: הרוגה ו-7 פצועים | צפו בתיעוד מהזירה // דוד כהן - ג'יני

הירי לצפון גבה הבוקר (רביעי), את חייה של אשה, שנהרגה במבנה שנפגע במטח הטילים לצפת. משעות הבוקר הותקף אזור הצפון בירי מסיבי, כאשר זוהו שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב נטועה, לאזור התעשייה הדרומי בצפת, למנרה וכן לבסיס צה״ל בצפון הארץ. כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי.

הירי לצפת. נפילה ברחוב בעיר, צילום: דוד כהן - ג'יני, צילום: דוד כהן - ג'יני
הנפילות בצפת. סריקות אחר שרידי רקטות, צילום: דוד כהן - ג'יני

בנוסף להרוגה, אל בית החולים זיו בצפת הובהלו הבוקר 8 פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם אחד במצב קשה, אחד במצב בינוני וששה שמוגדרים כעת במצב קל.

במקביל, בלבנון מדווחים על פעילות כבדה של חיל האוויר הישראלי לאורך ערי החוף של דרום ומרכז לבנון ומעל בקעת הלבנון באיזור בעלבק, ראס בעלבק וזחלה. מהדיווחים עולה כי בומים על קוליים נשמעו בבאטרון, צפונית לביירות בדקות האחרונות.

הנפילות בצפת, צילום: דוד כהן - ג'יני

מאיר שראל, תושב צפת, אמר: "הגיע הזמן שנפעל אחרת. צריך לתת מכה ניצחת. אנחנו כבר רגילים, ב-2006 הייתי ליד הנפילות. אם היה אפשר לבקש משהו מהדרג המדיני, אבל אי אפשר. הגיע הזמן שילכו הביתה. אני דורש פעולה צבאית. עוד מעט יהיו 200 אלף אנשים מוץ לבית הגיע הזמן שיטפלו בחיזבאללה כמו שצריך".

הנפילות בצפת, צילום: דוד כהן - ג'יני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר