מפקד פיקוד הצפון לראשי הרשויות: ״המטרה שלנו - שינוי המצב הביטחוני שיאפשר את חזרת התושבים בביטחון״

במפגש הוצגו עיקרי הערכת המצב המודיעינית והמבצעית • אלוף הפיקוד, אורי גורדין אמר לראשי הרשויות בצפון כי הוא מצפה לשותפות מלאה ואף התייחס להמשך הלחימה: "וממשיכים להיערך להרחבה של המלחמה ויציאה להתקפה - זו משימתנו"

אלוף פיקוד הצפון גורדין במפגש עם ראשי רשויות היישובים בצפון. צילום: דובר צה"ל

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין נפגש היום (שישי) עם ראשי הרשויות המפונות בצפון.
הפגישה התקיימה במפקדת הפיקוד ובמסגרתה התקיים שיח עם ראשי הרשויות.

המפגש נערך בצילה של יממה נוספת של ירי רקטי על יישובי הצפון. חיזבאללה ממשיך לירות טילי נ"ט כמעט ללא הפסקה. רק ביממה האחרונה נורה מטח כבד של כ-30 טילי רקטה בעקבות חיסול שניים ממחבלי חיזבאללה לילה לפני כן. 

במפגש עם ראשי הרשויות בצפון הוצגו עיקרי הערכת המצב המודיעינית והמבצעית, עיקרי עשיית הפיקוד במהלך המלחמה וכן תהליכי האצת המוכנות להמשך הלחימה בגזרה הצפונית.

דובר צה"ל

האלוף ציין בפני ראשי הרשויות כי מפגשים אלו הם חלק בלתי נפרד מניהול הלחימה וכי הקשר בין צה״ל למנהיגות המקומית הוא בעל חשיבות רבה עבור עשיית הפיקוד בלחימה.

"המטרה שלנו - שינוי המצב הביטחוני בצפון באופן שיאפשר לנו להחזיר את התושבים בביטחון ובתחושת ביטחון", אמר מפקד פיקוד הצפון והוסיף: "אנחנו נחושים לשנות את המציאות הביטחונית, שמשתנה כבר בימים אלה, וממשיכים להיערך להרחבה של המלחמה ויציאה להתקפה - זו משימתנו".

פגישת ראשי רשויות יישובי הצפון עם אלוף פיקוד הצפון גורדין,

במהלך השיחה אמר האלוף גורדין כי צה"ל פוגע בחיזבאללה ושולל חלק מיכולותיו וכי הוא מצפה להמשיך את השותפות המלאה אית ועם תושבי הצפון. "תושבי הצפון הם הכוח שלנו להמשיך, הם הרוח הגבית שמאפשרת את ההישגים שהגענו אליהם עד כה בצפון״, אמר האלוף גורדין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר