דיווחים בסוריה: תקיפה ישראלית במרכז המדינה; מטוסי חיל האוויר נצפו בשמי טריפולי שבצפון לבנון

דיווח בניו יורק טיימס: הערכה כי 32 מהחטופים בעזה אינם בן החיים • בלינקן נפגש עם נשיא מצרים לגבי עסקת שחרור חטופים נוספים • בדרום: רס"ן דוד שקורי, סגן מפקד גדוד 601, נהרג בקרב בצפון הרצועה • בצפון: שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל מפגיעת רקטה באזור מרגליות • ‏הרמטכ"ל על התרגיל שעורר סערה באיו"ש: "התרחיש המדובר לא היה צריך להיות מתורגל, זו שגיאה"

תיעוד: חוסל מחבל שלקח חלק בטבח בניר עוז ב-7 באוקטובר // דובר צה"ל

היום ה-123 למלחמה: מוחים שוב חסמו היום (שלישי) את מעבר משאיות הסיוע ההומניטרי מכרם שלום אל תוך רצועת עזה. מזכיר המדינה אנתוני בלינקן ממשיך במסעו במזרח התיכון, כשביום חמישי ינחת בישראל - זאת בפעם החמישית מאז תחילת המלחמה. ברקע, הלחימה בצפון ובעזה נמשכת כשבמקביל נמשכים הניסיונות לקדם עסקת חטופים מול חמאס וכן הסדר בגבול לבנון מול חיזבאללה.

פרויקט "כוונת על חמאס"

פרויקט מיוחד: מאחורי הפלישה בשבעה באוקטובר עמדה שרשרת מפקדים ומנהיגים שנושאים באחריות לאירועי הטבח ההמוני. מי חוסל ומי נשאר בחיים? כוונת על חמאס

עדכונים שוטפים

23:54: מטוסי חיל האוויר נצפו בשמי טריפולי שבצפון לבנון.

23:37: רשת אל-מיאדין הלבנונית דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד תקיפה ישראלית באזור חומס.

זירת התקיפה בסוריה, צילום: רשתות ערביות/ארכיון

22:24: דיווח פלשתיני על תקיפה ישראלית באזור תחנת משטרת חמאס בתל א-סלטאן ברפיח שבדרום הרצועה. באופן יחסי, היו היום ריבוי תקיפות באזור רפיח.

פקיד בכיר בחמאס לרויטרס: "נתניהו מנסה לגרום לכולם להאמין שהוא ישיג ניצחון כדי לשמר את השליט-נשלט", אמר, "אנו מתכוונים לשחרר את המספר הגדול ביותר האפשרי של פלשתינים המוחזקים בבתי הכלא הישראלים".

20:40: ביידן: "יש התקדמות בעסקה לשחרור בני ערובה והפסקת הלחימה".

20:30: הצהרת דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי - במהלכה התייחס למידע מודיעיני הקשור באיראן ולהתקדמות הלחימה. בנוסף, התייחס הגרי לתרחיש שתורגל אמש באיו"ש.

"אנחנו ממשיכים להילחם כדי להחזיר את כל החטופים הביתה - זה המצפן שלנו", אמר דובר צה"ל. "בחאן יונס פועלות יחידות מיוחדות במרחב התת קרקעי תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. למרות שיש עשרות קילומטרים של מנהרות - לרוב המתחמים כבר הגענו".

בהמשך, חשף הגרי חלק מהמידע המודיעיני שמצביע על קשר בין איראן לחמאס: "יותר מ-150 מיליון דולר הועברו מאיראן לחמאס. הטרור שאיראן מייצאת ומייצרת למזרח התיכון הוא בעיה עולמית. את המידע המודיעיני אנחנו מעבירים לשותפים ברחבי העולם שיאמתו אותו.

"הסכומים האלה מצטרפים לעוד עשרות מיליוני שקלים שאיתרנו במהלך המלחמה במנהרות חמאס. זו תופעה שחוזרת על עצמה - מדובר בסכומי כסף גדולים שיועדו לשימושם האישי של מנהיגי חמאס ובני משפחותיהם. מצאנו גם כספת ובתוכה יותר מ-20 מיליון שקלים במזומן, מצאנו עוד תיקים עם מיליוני דולרים במזומן. הם השקיעו את הכסף בשרידותם מתחת לאדמה", אמר הגרי.

19:45: הרמטכ"ל סיים הערכת מצב עם כוחות צה"ל ברצועת עזה, ולאחר מכן התייחס לתרגיל שהתקיים באיו"ש אתמול ועורר סערה. כזכור, התרגיל דימה חטיפה של ערבי בידי מתיישב. "ביהודה ושומרון מתמודדים הכוחות מול טרור אכזרי בסביבה מורכבת. התרגיל שבוצע אתמול נועד להכין את הכוחות להתמודד עם מגוון רחב של תרחישים, במטרה לשפר את מוכנותם", אמר הרמטכ"ל הרצי הלוי.

בהמשך דבריו הודה שעצם קיום התרגיל היה טעות: "התרחיש המדובר לא היה צריך להיות מתורגל וזוהי שגיאה. אנחנו נתחקר ונלמד, ואנו מצטערים בפני כל מי שנפגע מכך".

רס״ן דוד שקורי ז"ל, סגן מפקד גדוד 601, צילום: ללא

19:30: הותר לפרסום שמו של רס"ן דוד שקורי, בן 30 מרחובות, סגן מפקד גדוד 601 (חטיבה 401, 'עוצבת עקבות הברזל') בחיל ההנדסה הקרבית, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה.

19:27: ראש ממשלת קטאר, מוחמד א-ת'אני, לאחר שנפגש הערב עם בלינקן: "אופטימיים בעקבות תשובת חמאס למתווה העסקה, לא יכול לתת פרטים נוספים".

אופטימי. ראש ממשלת קטאר (ארכיון), צילום: רויטרס

18:40: פרסום ראשון - בלינקן ביקש לקבל סקירה ביטחונית בארבע עיניים ישירות מהרמטכ"ל, ללא נוכחות השרים ושלא במסגרת הקבינט. לידיעה המלאה

18:02: ברצועת עזה דווח כי ששה שוטרים פלשתינים נהרגו בתקיפת ג'יפ משטרתי באחת השכונות במזרח רפיח. לפי דיווחים, הם עסקו "באבטחת שיירת משאיות סיוע". בד בבד נמסר על הפצצת בית מאוכלס באותו האזור וכן על תקיפה אווירית בשכונה אחרת ברפיח. (דנה בן שמעון)

18:00: פיקוד העורף מקל את ההנחיות - בתום הערכת מצב, הוחלט כי החל משעה זו יבוצעו שינויים במדיניות ההתגוננות ברחבי הארץ באזורים המוגדרים במדיניות ירוקה. במסגרת השינוי תתאפשר התקהלות של 30,000 אנשים בכל האזורים הירוקים, למעט בערים אשקלון ונתיבות בהן נשארת מגבלת 15,000 אנשים.

הנחיות ההתגוננות העדכניות, צילום: דובר צה"ל

17:10: בעניין ההתרעות האחרונות על חדירת כלי טיס עויין בצפון הארץ - מדובר בזיהוי שווא.

17:00: דיווח בניו יורק טיימס: קציני מודיעין ישראלים מעריכים כי לפחות 32 מתוך 136 בני הערובה שנותרו בידי חמאס ובעלי בריתו ב-7 באוקטובר נרצחו מאז תחילת המלחמה. מדובר ביותר מחמישית מהחטופים. עוד בעניין זה, גורמים צבאיים מסרו כי נבחן "מידע מודיעיני לא מאושר" שמצביע כי יתכן שלפחות 20 חטופים נוספים נהרגו גם כן.

בתגובה לכתבה מסר צה"ל לניו יורק טיימס כי רוב המתים המדוברים נהרגו ב-7 באוקטובר, וכי "אנחנו משתמשים בכל המשאבים הזמינים כדי לאתר ולמצוא מידע רב ככל האפשר על בני הערובה המוחזקים כיום בידי חמאס". לידיעה המלאה

ממנהלת החטופים, הנעדרים, השבים ומשפחותיהם נמסר בתגובה לכתבה: "על פי הנתונים הרשמיים שיש בידנו יש 31 חללים. בטרם הפצת הכתבה נמסרה הודעה מסודרת לכלל משפחות החטופים על ידי קציני הקשר כי אין שינוי במצב ההערכות".

16:14: חיל האוויר הישראלי תקף עמדת תצפית ותשתיות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון - במרחבים לבונה, ג'בל בלאט והכפר חולא.

תקיפות ישראליות בדרום לבנון, צילום: רשתות ערביות

16:10: חדירת כלי טיס עוין בשורת יישובים בגליל העליון.

15:58: צה"ל מפרסם תיעוד מפעילותם של לוחמי יחידת אגוז במערב חאן יונס, במהלכה איתרו נשק לצד סיוע הומניטרי ווסט של האו"ם עם הכיתוב "UN". בקומה העליונה נמצא תת-מקלע שהוסתר בתוך ארון בגדים. בנוסף, לוחמי יחידת אגוז של עוצבת הקומנדו ביצעו פשיטות על תשתיות טרור, השמידו אותן וחיסלו מחבלים. (לילך שובל) לידיעה המלאה

בקומה התחתונה - בגד של האו"ם, למעלה - נשק: מפק"ץ אגוז מציג את הממצאים ממבנה בחאן יונס // דובר צה"ל

14:52: מקורות דיפלומטיים במצרים מסרו לעיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" כי ביקור בלינקן באזור הוא בבחינת הכנת הזירה לשלב הבא של עסקה להפוגה במלחמה. המקורות הוסיפו כי מזכיר המדינה האמריקני ביקש מהמתווך המצרי להפעיל לחץ נוסף על חמאס, לקבל את מסגרת ההצעה הנוכחית, הכוללת בין היתר שחרור של שישה חטופים בעלי אזרחות אמריקנית. (שחר קליימן)

תיעוד מההרס הנרחב ברצועה // רשתות ערביות

14:27: ניסיון פיגוע ליד איתמר: מחבל חמוש באקדח וסכין הגיע ל"חווה 7", באחת הכניסות לשכם, ופתח בירי לעבר העמדה הצבאית. כוח מילואים מגדוד 8109 ששמר במרחב ירה בו והרג אותו. אין נפגעים לכוחות צה"ל. אמצעי הלחימה שאותרו על המחבל הוחרמו והועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.. (חנן גרינווד ולילך שובל) לידיעה המלאה

תיעוד מהזירה: חשד לניסיון פיגוע בשומרון // רשתות ערביות

13:21: אזעקה נוספת במרגליות שבצפון.

13:06: אזעקה הופעלה במשגב עם שבצפון.

12:55: דיווחים פלשתיניים: צה"ל כבר מכתר עם טנקים את ביה"ח נאסר בלב כיס ההתנגדות האחרון במערב חאן יונס. (שחר קליימן)

צה"ל מכתר את ביה"ח נאסר בלב כיס ההתנגדות האחרון במערב חאן יונס

12:44: הצלה יו"ש ללא גבולות: ערבים מיידים אבנים לעבר רכבים בין תפוח לאריאל סמוך למרדה נגרם נזק. (חנן גרינווד)

12:29: במרכז הרפואי זיו עדכנו: "לחדר הטראומה הובאו הבוקר שני גברים שנפגעו מרסיסי טיל נט שנחת באיזור מוצב מצפה עדי. מצבם של השניים מוגדר קל מאוד והם צפויים להשתחרר בשעות הקרובות".

12:15: דובר צה"ל מעדכן כי מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את חיזבאללה במרחב מרווחין שבדרום לבנון. בנוסף, במהלך הלילה הותקפה תשתית מבצעית של ארגון הטרור במרחב מיס אל ג'בל בדרום המדינה. בהמשך להתרעה במרחב מרגליות, כתוצאה מהשיגורים שני חיילי צה״ל נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. (לילך שובל) לידיעה המלאה

תיעוד: צה"ל תקף מבנה צבאי ותשתית מבצעית של חיזבאללה בשטח לבנון // דובר צה"ל

12:10: דיווח פלשתיני: חמישה הרוגים ברכב שהותקף במערב חאן יונס. ככל הנראה מדובר בתקיפה אווירית ממוקדת לעבר מכונית. (שחר קליימן)

רכב הותקף במערב ח'אן יונס, 5 הרוגים במקום // רשתות ערביות

דרום הרצועה: לאחר כשבועיים של פעילות צה''ל במרחב בית החולים אל-עמל בח'אן יונס - פליטים עוזבים את המרחב

12:02: אחרי שאוטובוס מלא הובל לתחנת המשטרה בנתיבות: פעילים נגד הסיוע לעזה הגיעו לכרם שלום והצליחו לחסום משאיות שצפויות להיכנס לרצועה. במקום החלו עימותים בין המפגינים לשוטרים. (אריאל כהנא) לידיעה המלאה

אחרי שאוטובוס מפגינים הובל לתחנת המשטרה - פעילים נגד הסיוע ההומניטרי לעזה הצליחו להגיע לכרם שלום

11:58: כוחות צה"ל פתחו באש כבדה מול השער הצפוני של בית החולים נאצר בחאן יונס.

11:39: שני טילי נ.ט נורו למרחב מרגליות. ללא נפגעים. (עידן אבני)

11:27: דיווחים פלשתיניים על תקיפות של חיל האוויר ממערב לחאן יונס. בתוך כך, משרד הבריאות העזתי שנשלט על ידי חמאס מעדכן כי ישנם 27,585 הרוגים ו-66,978 פצועים מאז תחילת המלחמה.

הרס נרחב ברצועה, היום, צילום: אי.אף.פי

11:00: דיווח ברויטרס: מזכיר המדינה האמריקני בלינקן נפגש עם נשיא מצרים א-סיסי - לגבי עסקת חטופים. לפי דובר משרד החוץ האמריקני, השניים דנו במאמצים לשחרור החטופים, ביציבות האזורית ובהגנה מפני תקיפות החות'ים. בלינקן הדגיש בפני א-סיסי את הערכתו למצרים על תפקידה בהגדלת הסיוע ההומניטרי והכנסתו לרצועה. עוד הוא הבהיר את ההתנגדות האמריקנית לטרנספר של פלשתינים והמחויבות למדינה פלשתינית שתספק ביטחון להם וגם לישראלים.

10:44: ניסיון פיגוע: מחבלים ירו לעבר בית ביישוב מירב שבגלבוע - לראשונה מאז תחילת המלחמה. נזק נגרם לבית, אין נפגעים. צה"ל החל במרדף אחר החשודים. הצלה יו"ש ללא גבולות מעדכנים כי המחבלים הגיעו מהכפר ג'ילבון. (חנן גרינווד)

מחבלים ירו לעבר קיבוץ מירב שבגלבוע, אין נפגעים, צילום: ללא

10:34: דיווח לבנוני: תקיפה אווירית של צה"ל בכפר מרווחין ותקיפה ארטילרית לעבר הכפר טאיר חרפא.

10:00: אזעקה הופעלה בראש הנקרה.

09:47: אוטובוס של פעילי תנועת צו 9 שהגיע לחסום את שיירות האספקה והסיוע ההומניטרי לרצועת עזה נעצר על ידי המשטרה ומובל בדקות אלו לתחנת המשטרה בנתיבות. השוטרים לא איפשרו ל-45 הנוסעים לרדת ולהמשיך בדרכם. צו 9: "אנחנו המומים מהתנהלות המשטרה שמוכנה לעבור על החוק ולמנוע את חופש התנועה וחופש ההפגנה של אזרחים במדינת בישראל וכל זה על מנת לאפשר הכנסה של סיוע לאיוב בזמן מלחמה".

70 משאיות הספיקו להיכנס לרצועת עזה ממעבר כרם שלום לפני שהחלה החסימה בידי המפגינים, ו- 132 משאיות נוספות תקועות ולא יכולות להיכנס לרצועה בשל ההפגנה.

אוטובוס של פעילי תנועת צו 9 שהגיע לחסום את שיירות האספקה לרצועת עזה נעצר ע"י המשטרה

09:34: דובר צבא תימן, יחיא סארי: "בתגובה לתוקפנות הבריטית והאמריקנית, ביצעו כוחות חיל הים שתי פעולות בים האדום, הראשונה נגד ספינה אמריקנית אחרת ספינה בריטית".

דובר החות'ים בתימן, צילום: רשתות ערביות

09:20: הפלשתינים מפרסמים תיעוד של כוחות הביטחון פועלים בסילוואן שבמזרח ירושלים לקראת מיפוי ביתו של מחבל. 

תיעוד: כוחות הביטחון פועלים בעיירה סילוואן שבמזרח ירושלים // רשתות ערביות

09:15: הרב ליאו די, שאשתו לוסי (לאה) ושתי בנותיו מאיה ורינה ז"ל נרצחו בפיגוע בפסח האחרון בבקעת הירדן, הגיע הבוקר לפעילות תנועת צו 9 לחסום את שיירת משאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות לרצועה. "צריך לחסום את המשאיות- אין דרך אחרת".

הרב ליאו די מצטרף לפעילות תנועת צו 9: "צריך לחסום את המשאיות- אין דרך אחרת"

09:11: העזתים מדווחים על 6 הרוגים ומספר פצועים בתקיפה של כלי טיס לפנות בוקר לעבר בית משפחת אל-חאט'יב במגדל D6 בפרויקט מגדלי חאמד בחאן יונס.

08:51: הערוץ הלבנוני "אל-מנאר", המזוהה עם חיזבאללה, דיווח על תקיפות ישראליות בא-נאקורה וחולא שבדרום לבנון. במקביל, ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על ירי לעבר הגליל העליון, וטען כי "שוגרו שני טילי בורקאן".

08:45: כוחות צה"ל ממשיכים להילחם מעל ומתחת לקרקע במערב חאן יונס וחיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים. כך מסר דובר צה"ל, שהוסיף כי הכוחות עצרו כ-80 חשודים במעורבות בטרור, בהם מחבלים שלקחו חלק בטבח ב-7 באוקטובר. בנוסף, מטוס קרב חיסל מחבל ג'יהאד איסלאמי שלקח חלק בטבח הרצחני בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר. "צלפי גבעתי חיסלו יותר מ-15 מחבלים, לוחמי חטיבת 646 חיסלו תצפיתן שהסתתר במבנה, ולוחמי צנחנים ואגוז איתרו בפשיטות אמצעי לחימה רבים, בהם רימונים, רובים מסוג קלצ'ניקוב, טילי RPG, מטענים ומחסניות", מסר דובר צה"ל. (לילך שובל)

מעל ומתחת לקרקע: כוחות צה״ל ממשיכים להילחם במערב חאן יונס // דובר צה"ל

08:35: האזעקות הבוקר בגליל העליון: נפילה במרגליות. אין דיווחים על נפגעים בגוף. נבדק האם מדובר בטיל בורקאן. (עידן אבני)

האזעקות הבוקר בגליל העליון: נפילה במרגליות

08:29: דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל": ישראל לוחצת על ארה"ב והאו"ם לאפשר לאונר"א להמשיך בתפקידה המרכזי בסיוע ההומניטרי לעזה, למרות החשיפות שלפיהן 12 מעובדיה לקחו חלק בטבח 7 באוקטובר - ושלאחד מכל עשרה מאנשיה יש קשר לטרור. כך אמרו גורמים ישראלים ואמריקנים. (אריאל כהנא) לידיעה המלאה

08:17: אזעקה ראשונה לבוקר בגליל העליון: התרעה הופעלה במרגליות. (עידן אבני)

07:53: בכיר חמאס, עבד א-רחמן שדיד, אמר לעיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" כי "עיכוב התשובה של התנועה בא במסגרת השלמת ההתייעצויות הפנימיות והלאומיות". (שחר קליימן) לידיעה המלאה

תיעוד פלשתיני מעיר האוהלים וההרס הנרחב ברפיח // רשתות ערביות

07:44: דובר במחלקת המדינה של ארה״ב אמר כי בשלב זה הממשל יפנה את סכומי הסיוע שמיועדים לאונר״א, לארגוני סיוע אחרים. ״אנחנו רוצים להיות מסוגלים להמשיך לתמוך בעבודה החשובה שמתרחשת בעזה ובאזור, ואנחנו בוחנים אילו אפשרויות קיימות לתמיכה באמצעות שותפים כמו תוכנית המזון העולמית, יוניסף וארגונים לא ממשלתיים אחרים״. הדובר הוסיף כי מתוך 10 מיליארד דולר שהנשיא ביידן מייעד לקונפליקט באזור, 1.4 יופנו לעזה. עוד ציין כי ארה״ב תומכת בחקירת ההאשמות נגד אונר״א עליה הודיע אתמול מזכ״ל האו״ם.

07:34: ראשי רשויות מהעוטף ישנו הלילה במשרד ראש הממשלה. "נישאר כאן עד שנתניהו יגיד לתושבים שבטוח לחזור הביתה", אמרו. (איליה יגורוב) לידיעה המלאה

ראשי רשויות מעוטף עזה העבירו את הלילה בלשכת רה"מ, צילום: ללא

07:15: הפלשתינים מדווחים על פעולות נרחבות של כוחות הביטחון ביישובי יו"ש משעות הלילה.

כוחות הביטחון פועלים בשכם ובג'נין משעות הלילה // רשתות ערביות

05:50: מרכז הסחר הימי הבריטי מדווח על תקרית סמוך לנמל חודידה בתימן. על פי הדיווחים בבריטניה אוניית משא נפגעה מכטב"ם של החות'ים. אין נפגעים.

4:10: צבא ארה"ב הודיע כי תקף הלילה שני כטב"מים של המורדים החות'ים סמוך לחופי תימן בים האדום. כלי הטיס, שנשאו חומר נפץ, היוו איום על ספינות חיל הים האמריקני ואוניות משא. 

03:29: דיווח פלשתיני: הרוגים בתקיפות חיל האוויר ברפיח. 

דיווח פלשתיני: הרוגים בתקיפות חיל האוויר ברפיח // רשתות ערביות

03:11: בעזה תולים תקוות בביקורו של מזכיר המדינה אנתוני בלינקן בריאד: בלינקן יגיע לסעודיה על מנת להוביל בין היתר להפסקת אש ממושכת בין ישראל לחמאס ועל פי פרסומים בסוכנות הידיעות רויטרס, בעזה מקווים שמזכיר המדינה יוביל להפסקת האש לפני שצה"ל יספיק לפעול על אדמת רפיח, שם נמצאים כעת כמחצית מתושבי הרצועה. 

 

תיעוד: מזכיר המדינה בלינקן נוחת בריאד // צילום: רשתות ערביות

02:37: האשמות קשות במוסקבה כלפי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על כך שהתקיפות שבוצעו בסוריה ובעיראק נעשו מתוך רצון להשגת הון פוליטי לקראת הבחירות ולא מתוך תגובה על הרג החיילים האמריקנים בירדן. שגריר רוסיה באו"ם, וסילי נבנזיה, אמר בוועדת הביטחון של האו"ם: "אנחנו רואים בניסיונות האלו בראש ובראשונה כרצון להשפיע על הפוליטיקה האמריקנית בזמן שהקמפיין הנשיאותי מתחמם".

01:58: רויטרס: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מתכוון להטיל וטו על הצעת חוק רפובליקנית לסיוע לישראל ללא אוקראינה. ביידן ממשיך גם בימים אלו לקדם חקיקה בשיתוף סנאטורים משתי המפלגות שתממן סיוע לישראל, אוקראינה והגנה על גבולות ארה"ב מפני הגירה בלתי חוקית. סנאטורים רפובליקנים בכירים הודיעו שיתנגדו להצעתו של ביידן.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, צילום: אי.אף.פי

01:43: ארה"ב: יותר מ-100 עצורים בהפגנה פרו-פלשתינית של יהודים בפנסילבניה. לידיעה המלאה

01:01: נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי עושה בשעה זו את דרכו לישראל. רגע לפני ההמראה הצהיר הנשיא הנבחר: "אביע את תמיכתי עם ישראל מול מתקפת הטרור של חמאס".

בהכנת הידיעה השתתפו: לילך שובל, עידן אבני, דנה בן שמעון, שחר קליימן, אריאל כהנא, שירית אביטן כהן, יואב לימור, חנן גרינווד, נטעאל בנדל, רן רזניק, איליה יגורוב, אבי כהן, מישל מכול, מיטל יסעור בית-אור, איציק סבן, אפרת פורשר, יהודה שלזינגר, ירון דורון, נטע בר, אסף גולן, רונית זילברשטיין, סוניה גורודיסקי, שמעון יעיש, היאלי יעקבי-הנדלסמן, יורי ילון, נועם (דבול) דביר, אייל לוי, טל אריאל יקיר, דוד ברון, מרב סבר, דור מלול ומתי טוכפלד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר