רס"ל (במיל') שגיא עידן ז"ל. צילום: ללא

"הקרין מהאור שלו על כל אדם שהוא פגש": רס"ל (מיל') שגיא עידן נפל בתקרית הקשה ברצועה

רס"ל שגיא עידן היה לוחם בגדוד 8208, בן 24 בנופלו • הוא הותיר אחריו הורים ואח המשרת בשירות סדיר • אמו סיפרה: "הוא היה ילד עם לב ענק וחיוך שובה לב - הייתה לו אפשרות להפסיק את המילואים אבל הוא לא הסכים"

מנחמים רבים הגיעו לבית משפחת עידן בראש העין לאחר שנודע שהבן, רס"ל במילואים שגיא עידן בן ה-24, לוחם בגדוד 8208, נפל בתקרית הקשה ברצועה. שגיא הותיר אחריו הורים ואח המשרת בשירות סדיר.

דובר צה"ל: 21 לוחמים נפלו אמש ברצועה // דובר צה"ל

האמא לימור סיפרה: "שגיא ילד עם לב ענק. סוג של קרן אור. החיוך שלו היה שובה לב. הוא הקרין מהאור שלו על כל אדם שהוא פגש. הוא היה שקט ומאוד רציני. מסמן מטרות וכובש אותן. היה אהוב על כל החברים שלו. היו סביבו המון חברים".

היא הוסיפה: "הוא אהב את הארץ הזו. בכל הזדמנות שהייתה לו הוא היה נושא דגל. חבר מהצבא סיפר לי ששגיא ראה דגל מונח על הרצפה באחד הבתים ההרוסים בעזה. הוא אמר לחבר: 'אני לא הולך לישון עד שאני עולה על הגג ומניף את הדגל'. גם הטירונות שלו הוא סיים עם הדגל על הגב שלו".

"הייתה לו אפשרות להפסיק את המילואים, אבל היא לא הסכים. הוא אמר לי 'אמא נתנו לי משימה ועד שהיא לא מושלמת. אני לא חוזר. אני מסיים את המילואים כמו שצריך'. הוא היה כוכב במשפחה, היא היה המוביל. היה ילד גאווה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו