"אבא למופת שאהב את המדינה ואת הצבא": יובל לופס נפל בתקרית בדרום עזה

לופס, בן 27, תושב כפר תפוח בשומרון, הותיר אחריו את אשתו סיגלית ושלוש בנות בגילי 7 חודשים עד 3 • בן דודו של אשתו, ספד לו בדמעות: "מה אפשר להגיד? כל מה שאגיד עליו יהיה קטן, אהב את החיים, הלב נשבר"

יובל לופס ז"ל. צילום: ללא

"הוא היה אבא למופת. מסור". כך, בדמעות, ספד נפתלי סיקצ'ה ליובל לופס, בן הדוד של אשתו. רס"ל יובל לופס, בן 27 מהישוב כפר תפוח שבשומרון, הוא אחד מ-21 הנופלים בתקרית הקשה בדרום רצועת עזה.

רס"ל יובל לחם בחטיבת אגרוף הברזל של השריון.  בשעות הלילה המאוחרות הגיע קצין העיר ליישוב כפר תפוח ובישר את הבשורה המרה לרעייתו סיגלית. הוא הותיר אחריו אשה, 3 בנות בגילי 7 חודשים עד 3, הורים ושני אחים המשרתים כעת בלחימה, אחד בג'נין והשני בעזה.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "יובל יצא ללא היסוס בגבורה להגן על אזרחי מדינת ישראל. הוא הקריב את עצמו למען תקומת עם ישראל. ליבנו שבור, אבל נמשיך לעמוד כצוק איתן, ההתיישבות בשומרון ומדינת ישראל ימשיכו להתפתח, לבנות ולהבנות. אנחנו כולנו נלווה את סיגלית ואת המשפחה תמיד. ונעשה כל שביכולתנו כדי לחבק אותה ואת המשפחה".

נפתלי סיקצ'ה,בן דודו של אשתו ותושב כפר תפוח, ספד לו בדמעות: "יובל וסיגלית, שתי נפשות תאומות, כל כך דומים. הוא היה אבא למופת. מסור. שירת בתחילת הלחימה בגבול הצפון. באמצע הלחימה העבירו אותו לדרום לעזה. הוא אהב את הצבא. אהב את המדינה. התגייס בצו 8. היה נשמה של בן אדם תמיד עזר לכולם. יצא לאפטר לאחרונה לפני שבועיים. מה אפשר להגיד? כל מה שאגיד עליו יהיה קטן. אהב את החיים. הלב נשבר".

מהישוב כפר תפוח נמסר: "ברוך דיין האמת. בצער גדול ולב נשבר אנו מודיעים על נפילתו בקרב של חברנו יובל לופס, בעלה של סיגלית וחתנה של אלינור מנדוזה. פרטים על הלוויה והשבעה יפורסמו בהמשך".

ממועצת גוש עציון נמסר: "המועצה מבכה על נפילתם של שני בניה. הבוקר הותר לפרסום על נפילתם של רס"ל במיל' יובל לופס מכפר תפוח ושל אריאל מרדכי וולפסטל מאלעזר, הי"ד. ראש מועצת גוש עציון: "שניים מטובי בנינו נפלו במלחמת הקיום על ארצנו".

יובל בנם של יוכבד ויוחאי לופס מגבעת החי"ש באלון שבות, נשוי לסיגלית, ואבא לשלוש בנות כשהקטנה שלו בת שמונה חודשים בלבד וגרים כעת בתפוח. יובל הי"ד עלה לארץ מפרו כשהיה בן 6, למד בישיבה התיכונית אורות יהודה באפרת. יובל הוא הנופל החמישי מהיישוב אלון שבות שבגוש עציון".

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן ספד להם: "רק אתמול בערב פגשתי את חלי, אמו של אריאל, מארגנת אירוע למשפחות המגוייסים במסירות ובאהבה גדולה, והבוקר כבר הגענו כדי לארגן את השבעה לבנה הבכור. שניים מטובי בנינו נפלו במלחמת הקיום על ארצנו וגוש עציון מבכה במר על נפילתם. אנחנו שולחים את תנחומנו למשפחות וולפסטל ולופס ומתפללים יחד עם כל עם ישראל לימים טובים יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר