רס"ל גבריאל בלום נפל בקרב בעזה: "נזכור אותך תמיד כאדם כל כך טוב ומצחיק, חבר טוב ולוחם מעולה"

בלום, בן 27 במותו, שירת כלוחם בגדוד ההנדסה 8173, חטיבת עציוני • הוא נפל בקרב במרכז הרצועה, בו נפלו שלושה לוחמים נוספים ושישה נפצעו • לוחם שעבר את מסלול הגיבוש עם בלום כתב עליו: "היה מוביל ביד רמה, חד, מקצוען וחזק; דואג להכשרה של הלוחמים, מגדיל ראש, ועושה מה שצריך, ואף יותר, עצוב לי מאוד"

גבריאל בלום ז"ל. צילום: ללא
הבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של ארבה לוחמי צה"ל שנפלו בקרבות בדרום ובמרכז רצועת עזה. בין הנופלים היה רב סמל במילואים, גבריאל בלום, בן 27 במותו, מבית שמש. בלום שנפל בקרב במרכז רצועת עזה, שירת כלוחם בגדוד ההנדסה 8173, חטיבת עציוני. 
 

הלוחם גבריאל בלום שנפל בעזה בשירה מרגשת לפני מותו // ללא קרדיט

לוויתו תיערך היום (שלישי), בשעה 13:30 בהר הרצל. בלום היה בוגר הישיבה התיכונית אמי"ת נחשון, מחזור ו'. אוטובוס יעמוד לרשות המלווים בשעה 12:00 מבית הכנסת "אור שלום", ברחוב נחל המאור 27, רמת בית שמש. 

 
ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך: "משפחת בלום היקרה, העיר בית שמש אבדה ודואבת עם נפילתו של בנכם יקירכם גיבור ישראל רס"ל (מיל׳) גבריאל בלום. גבריאל, לוחם בצוות ההנדסה האוגדתי של אוגדה 36, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. גיבור ישראל אשר בשרותו הגן על העם והארץ. העצב כבד מנשוא. מחבקים אתכם בשעה קשה זו ונמשיך ללוותכם ולהיות לצדכם".
 
חברי המשפחה כתבו בפייסבוק: "מצדיעים לחברינו, בנם של דוד וג'ניפר בלום, גבריאל שנפל בלחימה בעמלק בעזה. משפחת בלום התגוררה ברמת בית שמש מאז שנותיה המוקדמות של השכונה. כל כך עצוב וכל כך מכעיס".
 
חבריו של בלום שהתעוררו לבוקר שהביא עימו את הבשורה הקשה ספדו לו בפוסטים ברשתות החברתיות. "גבריאל, איזה בוקר נורא. הי"ד, נזכור אותך תמיד כאדם כל כך טוב ומצחיק, חבר טוב ולוחם מעולה".
 
לוחם נוסף שעבר עמו את הטירונות כתב על בלום: "הכרתי את גבריאל בלום מהגיבוש, אותו עברנו יחד, וחלק מהשירות באותו הצוות. היינו שונים מאוד, והמפגש איתו זכור לי מאוד חזק, כשני טירונים שמגיעים ממקומות שונים. היה מאוד משמעותי בצוות - מוביל ביד רמה, חד, מקצוען וחזק. היה רץ כמו שד טסמני. שמחתי לפגוש אותו שוב לקראת סוף השירות, כששנינו מפקדים וגיליתי את אותו גבריאל - דואג להכשרה של הלוחמים, מגדיל ראש, ועושה מה שצריך, ואף יותר. עצוב לי מאוד".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר