סגן יעקב איליאן ז"ל, סמל לביא גיהסי, סגן עומרי שורץ ז"ל. צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: שלושה לוחמים נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה - שמונה נפצעו קשה

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם •בנוסף, שמונה לוחמים נוספים נפצעו קשה

דובר צה"ל התיר לפרסם הבוקר (חמישי) את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. עד עכשיו 137 חיילים נפלו בקרבות בעזה.

סמל לביא גיהסי, בן 19 מחשמונאים, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל.

סמל לביא גיהסי, צילום: ללא

המועצה האזורית בנימין מסרה מוקדם יותר, עם היוודע נפילתו: "מועצת בנימין וקהילת חשמונאים עוטפות את ההורים אורית ויעקב ואת האחים נועם, יגל וידידיה בשעה קשה זו. אנו נמשיך ונלווה אותם בכל שידרש".

ראש המועצה, ישראל גנץ, מסר: "נפילתו חקוקה בספרו של עם ישראל. מסירות הנפש שלו ושל חבריו סוללת את דרכנו לתקומה וניצחון".

סגן יעקב אליאן, בן 20 מרמת גן, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כמפקד כיתה בבא"ח גבעתי.

סגן יעקב אליאן, צילום: דובר צה"ל

מחנכיו ספדו לו עם היוודע נפילתו. מנהל בית הספר הטכנולוגי בו למד ברמת גן מסר כי "משפחת אמית בר אילן אבלה על נפילתו של יעקב. הלב הענק שלו והחינניות שאפיינו אותו, חיברו אליו את החברים ועשו אותו לתלמיד אהוב על המורים. אנו מבכים את לכתו ושולחים חיבוק גדול ותנחומים להוריו היקרים, לאחותו ולכל אוהביו על אבידה עצומה ועל החיים שנגדעו בטרם עת".

סגן עומרי שורץ, בן 21 משדמות דבורה, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בסיירת צנחנים.

סגן עומרי שורץ, צילום: דובר צה"ל

שדמות דבורה מסרו: "בצער עמוק ובכאב גדול, משפחת שדמות דבורה המומה ומשתתפת באבלם הכבד של שירלי ותומר, נועם ואלה, משפחת שורץ ומשפחת גיל, עם נפילתו בקרב של סגן עומרי שורץ. ההלוויה תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בשדמות דבורה".

בנוסף, שמונה לוחמים נפצעו באורח קשה בקרבות ברצועת עזה. בקרב בו נפלו סגן עומרי שורץ וסגן איליאן יעקב נפצעו באורח קשה קצין ושני צוערים מגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים.

כמו כן, בקרבות נוספים ברצועה נפצעו באורח קשה שני לוחמים בגדוד 50, חטיבת הנח"ל, לוחם (במיל') ביחידת עוקץ, חטיבת המרום, קצין שיריון בגדוד 532, חטיבה 460 ולוחם שיריון (מיל') בגדוד 9218, חטיבת קרייתי (4).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו