תיעוד: צה"ל חיסל חוליית מחבלים בגבול הצפון

תצפיתניות זיהו את חברי החוליה מניחים מטען סמוך לגדר, ופגעו בהם • דובר צה"ל: "המוכנות שלנו פה עם ארה"ב ברמה הרב זירתית היא טובה"

צה"ל תקף הבוקר (שלישי) חוליית טרור שניסתה לשים מטען ליד גדר הגבול באזור חניתה שבצפון. התצפיתניות באזור זיהו את החוליה, והצליחו לפגוע בה ולחסל את חבריה, כך אמר דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי.

דובר צה"ל

במקביל, במהלך הלילה תקף צה"ל מהאוויר עמדות חיזבאללה סמול לגדר, וזאת בתגובה לירי שביצע אמול הארגון לשטח ישראל. בפיקוד הצפון נמצאים כל העת עם עין פקוחה מחשש לניסיונות נוספים של חיזבאללה לפגע.

"אנחנו יכולים להגיב בצורה קשה נגד חיזבאללה. יש ערך לכלים האמריקנים. אני מקשיב למה שאמר אתמול שר החוץ האיראני. המוכנות שלנו פה עם ארה"ב ברמה הרב זירתית היא טובה. ההידוק עם סנטקום (פיקוד המרכז של צבא ארה"ב, ל"ש) משפיע על זה. כל נושאת מטוסים יכולה לעשות מאות גיחות", הוסיף הגרי.

בהתייחסו לסרטון החטופה שפרסם אמש חמאס, אמר הגרי: "זה טרור פסיכולוגי שנמשיך להיתקל בו. שיטת פעולה בזויה שגם דאעש משתמשים בה. חמאס מנסה באופן נואש לשקם את תדמיצו ולהציג עצמו כהומני. עשרות סרטונים כאלה לא יצליחו לשנות את זה. שהעולם הבין מי זה חמאס. אנחנו ממשיכים לפעול בכל הדרכים להשיב החטופים הביתה.

"בנוגע לנושא ההומניטרי ברצועה: עמדת ישראל שעזה סגורה והמעברים סגורים. אם זה ישתנה נעדכן. אנו עדים לניסיונות חמאס לגנוב דלק ולהשיג עוד מזון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר