לאחר המעצר הדרמטי בכביש 431: אחד מהחשודים קשר את עצמו לפיצוץ בפארק הירקון

שלושת החשודים נחקרים בשב"כ • כוחות ימ"מ כיתרו את הרכב ועצרו את הנוסעים • נבדק החשד שנשעב שימוש בוחר נפץ איראני

חסמו את הכביש. 431

כוחות ימ"מ ושב״כ עצרו בצהריים (שישי) בכביש 431 שלושה חשודים במעורבות בפיצוץ שהתרחש הבוקר בפארק הירקון בתל אביב. במהלך החקירה קשר עצמו את מהחשודים לאירוע בתל אביב.

המעצר לווה בתמונות לא שגרתיות עבור יתר הנהגים: השוטרים כיתרו רכב חשוד בכביש בסמוך לרמלה, עצרו את הנהג, ושלפו מהרכב שני נוסעים נוספים, כך על פי עדי ראייה במקום. חשד אחר שנבדק הוא האם חומר הנפץ שנעשה בו שימוש הוא איראני.

משטרת התנועה עצרה את התנועה בכביש והנהגים הופנו לדרכים חלופיות, כתוצאה מכך נוצרו עומסי תנועה רבים שכן מדובר היה בשעות האחרונות שלפני כניסת החג.

מוקדם יותר הבוקר התפוצץ מטען צינור בפארק הירקון בתל אביב. סמוך לשעה 8:30 בבוקר אירע פיצוץ בחלקו הצפוני של פארק הירקון בתל אביב. כוחות משטרה וחבלנים הגיעו לזירה, סרקו אחר רסיסים ואספו ממצאים מהמקום. 

בתוך כך, מערכת הביטחון השלימה אתמול את ההיערכות הבטחונית לראש השנה וחגי תשרי.

מחוז ירושלים במשטרה ממשיך בהיערכות מבצעית מוגברת לקראת חג ראש השנה. בשעה שאזרחי ישראל היהודים יחגגו את ראש השנה, שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג״ב ימשיכו לפעול בכוחות מתוגברים בירושלים בעוטף ירושלים ובישובים הסמוכים, במסגרת ההיערכות המשטרתית המוגברת במהלך חגי תשרי.

מהמשטרה נמסר כי היא "ממשיכה כל העת באבטחה של מתפללים והמבקרים הרבים המגיעים למרכז ירושלים, למקומות הקדושים ולעיר העתיקה, הכל תוך שמירה על מרקם החיים וחופש התנועה והפולחן לבני כל הדתות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר