תפיסת חשודים בירי והחזקת אמל"ח בלתי חוקי בערוער שבנגב. צילום: דוברות המשטרה

9 חשודים נעצרו בערוער בחשד למעורבות באירוע ירי על רקע סכסוך משפחתי

בעקבות אירוע ירי בשכונה 2 בערוער, כוחות גדולים של משטרת מחוז דרום ומג"ב פשטו על מתחמי בתים ומסגד בו שהו חמושים על פי החשד; במהלך החיפושים נתפסו תחמושת ורובה מסוג "איירסופט" • החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע

[object Object]

שוטרי המחוז הדרומי פושטים על מתחמי בתים ומסגד ביישוב ערוער עוצרים 9 חשודים בירי והחזקת אמל"ח בלתי חוקי.

בעקבות אירוע ירי, ללא נפגעים, שאירע היום (שישי) בשעות הצהריים בשכונה 2 יישוב ערוער על רקע סכסוך פלילי בין שני פלגים אלימים מאותה משפחה, הנחה מפקד המחוז הדרומי- ניצב אמיר כהן לפעול בכל האמצעים הנדרשים ובאפס סובלנות בכדי להגיע לכל מי שלקח חלק באירוע הירי, לבצע מעצרים של העבריינים ולמצות עימם את הדין ולהבטיח את שלומם ובטחונם של האזרחים הנורמטיבים.

חשודים בירי והחזקת אמל"ח בלתי חוקי בערוער שבנגב, צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה גדולים של המחוז בדרומי ומג"ב פשטו על מספר מתחמי בתים ומקורות הירי של המשפחות המסוכסכות, כולל מסגד שעל פי החשד שוהים שם חמושים, ועצרו 9 חשודים המעורבים באירוע הירי והחזקת אמל"ח בלתי חוקי.

אמל"ח בלתי חוקי בערוער שבנגב, צילום: דוברות המשטרה

בחיפושים שבוצעו נתפס תחמושת רבה ורובה מסוג "איירסופט".

מפקד מרחב הנגב- תנ"צ אפי שימן, שהוביל מקרוב בשטח את הפעילות, קיים הערכת מצב בשטח וסיכם כי הפעילות המבצעית ביישוב תימשך ככל שידרש, תוך אכיפה מוגברת וממוקדת נגד כל גורם הפוגע בשלום הציבור ובטחונו.

המשטרה תפסה חשודים בירי והחזקת אמל"ח בלתי חוקי בערוער שבנגב, צילום: דוברות הנשטרה

כלל העצורים נלקחו לחקירה בתחנת ערוער ועל בסיס חומר הראיות שיאסף נגדם הם יובאו מחר לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו