מעצר (אילוסטרציה). צילום: מישל דוט קום

הסיבה התמוהה שבגללה שוחררו שני חשודים באונס קבוצתי בתל אביב

הפרקליטות עמדה על הרגליים האחוריות, והגיעה עד בית המשפט העליון לערער על שחרור למעצר בית של השניים • אלא שבינגוד לסיכום המוקדם לא הוגשה נגדם הצהרת תובע בדיון

[object Object]

הפרקליטות עמדה על הרגליים האחוריות והגיעה עד בית המשפט העליון לערער על שיחרורם של שני חשודים באונס קבוצתי של אזרחית זרה בתל אביב. השניים הוחזרו למעצר, אך היום שוחררו לאחר שהפרקליטות לא הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום.

כזכור, לפי תלונת הצעירה שהוגשה למשטרה, היא פגשה את החשודים במועדון בעיר, ולאחר הבילוי, אחד מהם, שמכירה מזה כחצי שנה, הציע להסיעה הביתה יחד עם חברו. לדבריה, במקום להסיעה הביתה, השניים לקחו אותה בכוח לבית מלון, שם ביצעו בה עבירות מין ואנסו אותה בזה אחר זה. עוד הוסיפה כי החשודים הכניסו חומר למשקה שלה, וכתוצאה מכך התעלפה. לאחר האירוע, בשעות הבוקר המוקדמות, הם הותירו אותה בצומת.

דוברות המשטרה

לפני כעשרה ימים, לאחר שהסנגורית הגישה ערר על ההחלטה להאריך את מעצר השניים, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עלאא מסארווה, הורה לשחרר למעצר בית, את שני הצעירים ממזרח ירושלים, עבד אל רחמן הלסי ומג'ד אסעד שהכחישו כי מדובר היה באונס. הפרקליטות הגישה רשות ערעור לבית המשפט העליון ולאחריה הוחזרו השניים למעצר.

ביום רביעי שעבר, הגיעה הסנגורית עו"ד שוש חיון להסכמה עם הפרקליטות להאריך את מעצר השניים עד הבוקר, עד שתוגש הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ואם לא הם ישוחררו בתנאים מגבילים. הבוקר הובאו השניים שוב לבית המשפט, וכאשר הוברר כי אין הצהרת תובע נגד השניים והם שוחררו למעצר בית ובתנאי הרחקה מהמתלוננת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו